VOL ANAR AL MUNDIAL AMB ELS PAÏSOS BAIXOS
Van Gaal revela que pateix un càncer de pròstata agressiu
Louis van Gaal, exentrenador del Barcelona i actual seleccionador dels Països Baixos, ha revelat aquest diumenge a la nit que pateix una forma agressiva de càncer de pròstata i que s’ha sotmès a 25 sessions de radioteràpia. «La possibilitat que moris de càncer de pròstata no és tan gran. En general, són les malalties subjacents al càncer les que fan que un mori», va explicar el tècnic, de 70 anys, en una entrevista feta a la cadena neerlandesa RTL4 per presentar ‘Louis’, un documental sobre la seva vida.
«Vaig tenir l’opció de preguntar-me, «¿vull mostrar-lo a la gent o no?» Bé, crec que la malaltia i la mort són part de la vida», va comentar l’extècnic de l’Ajax, el Barça i el Manchester United, després de reconèixer que no havia comunicat als jugadors de la selecció la seva malaltia i que anava a les sessions de radioteràpia a la nit, després dels entrenaments.
Notícies relacionadesTot el nostre suport i solidaritat amb Louis van Gaal, que ha anunciat que pateix càncer de pròstata. Desitgem que tinguis una ràpida i total recuperació. Molta força, Louis! pic.twitter.com/czFi37g4QF
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 3 de abril de 2022
«No li dius això a la gent amb qui treballes, perquè això els influeix, així que vaig pensar que no haurien de saber-ho», va indicar Van Gaal. «Ells em veien les galtes vermelles i pensaven «quin tio tan sa», però no és el cas». I com que no ho havia fet públic fins ara, entrava a l’hospital on s’ha tractat el càncer per una porta posterior. «Per descomptat que els ho he dit als meus amics i familiars, però el meu entorn ho ha mantingut en silenci, i això ha sigut bonic».
Malgrat la malaltia, Van Gaal va dir que la seva intenció és continuar sent el seleccionador dels Països Baixos en el Mundial de Qatar 2022. L’‘Oranje’ s’enfronta en la fase de grups al Senegal, l’Equador i l’amfitriona, Qatar.
- DIJOUS A LES 11.15 Concert des de Viena
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Entrevista Pedro A. Martínez, professor: «Aprendre matemàtiques amb manga pot fer-ho des d’un nen de 10 anys fins a una persona de 70»
- Nova controvèrsia Els conductors rebutgen l’obligatorietat de la balisa V16 i en qüestionen l’ús: «Són millors els triangles»
- Tradició musical Nézet-Séguin firma un Concert de Cap d’Any brillant i enèrgic
- FUTBOL Els comptes del Barça i el Reial Madrid, a examen: mateixa despesa en sous, un deute incomparable
