NOVA BAIXA BLAUGRANA
Umtiti es lesiona al Barça i serà operat
El defensa francès s’ha trencat el cinquè metatarsià del peu dret i estarà diverses setmanes de baixa

Samuel Umtiti es converteix en una nova baixa mèdica del Barça. I per bastant temps. Un cop al peu durant l’entrenament d’aquest dilluns l’envia directament al quiròfan i allarga la dissort del futbolista francès, que ja no podrà ser objecte de traspàs o de cessió en aquest mercat d’hivern.
Umtiti ha patit una fractura al cinquè metatarsià del peu dret i serà operat aquest dimarts pel doctor Antoni Dalmau. El club no ha ofert un pronòstic de baixa, i anuncia un altre comunicat una vegada finalitzada la intervenció, però el defensa estarà diverses setmanes de baixa. S’estima un període pròxim als tres mesos perquè torni a disposició de Xavi, que tampoc l’ha utilitzat gaire.
Notícies relacionadesNomés un partit. Va ser a Pamplona, davant l’Osasuna, que va empatar a quatre minuts del final. L’únic que ha jugat Umtiti en tota la temporada. Amb Xavi i amb Ronald Koeman, que no el va utilitzar mai. Malgrat que Joan Laporta el va qualificar d’«estratègic» l’estiu passat, quan el Barça intentava traspassar-lo. No va poder.
I tampoc podrà fer-ho al mercat d’hivern, tot i que el club li hagués ampliat el contracte fins al 2026. El propòsit de rebaixar-li la fitxa permetia la inscripció de Ferran Torres i es guanyava temps per negociar la marxa d’Umtiti si apareixien ofertes, que ja no apareixeran.
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab