SUPERCOPA
Laporta: «Estem molt esperançats i tenim la força de la joventut»

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha assegurat escasses hores abans del clàssic en la semifinal de la Supercopa d’Espanya que estan «molt esperançats» de poder guanyar el Reial Madrid i arribar a la final amb la «força de la joventut» i les ganes de conèixer l’«orgull» de guanyar un enfrontament així.
«Hem recuperat lesionats, podrem comptar amb jugadors amb qui fins ara no podíem comptar i l’entrenador per fi pot elegir. Estem molt esperançats per a aquesta semifinal, tenim la força de la joventut i una joventut de molt talent», ha assegurat el president als mitjans desplaçats a Riad (Aràbia Saudita).
En aquest sentit, ha assegurat que el Barça va «amb moltes ganes» al clàssic. «El Barça té la força de la joventut, és un equip amb ganes de guanyar i de conèixer l’orgull de guanyar un partit d’aquest nivell. Venim amb moral de victòria i ganes de guanyar aquesta Supercopa», ha afirmat.
Content amb Torres
Notícies relacionadesA més, ha celebrat la inscripció d’un Ferran Torres que, recuperat de la lesió i ja negatiu després de contagiar-se de coronavirus, podria debutar. «Hem pogut inscriure Ferran Torres, finalment, i ens ajuda a tenir una plantilla més competitiva», s’ha sincerat.
«La reincorporació dels lesionats ens fa més forts, i tenim la carta important de la joventut i les ganes de sentir l’orgull de guanyar un clàssic. Deu ser meravellós guanyar-lo, hi ha molts joves que no ho han fet», ha conclòs Laporta.
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab