NO ANIRÀ A LA COPA ÀFRICA
Abde renuncia a jugar amb el Marroc i tria Espanya

Ez Abde ha escollit. El jove davanter, de 20 anys, ha triat renunciar a la selecció del Marroc, que l’havia convocat per a la pròxima Copa de l’Àfrica, manifestant, alhora, el seu desig de jugar amb Espanya.
D’aquesta manera, l’extrem marroquí reforça el seu compromís amb el Barcelona ja que no vol marxar aquest gener a la Copa Àfrica, just ara que ha sortit a la titularitat amb Xavi.
Així ho ha comunicat el mateix jugador, que tenia la doble nacionalitat, a la federació marroquina a través d’una carta en la qual ha expressat el seu desig de ser elegible per part de la selecció espanyola. Queda ara, per tant, a disposició de Luis de la Fuente, seleccionador sub-21, o Luis Enrique, de l’absoluta.
Sap Abde, que ha donat positiu per coronavirus aquest dijous al costat de Coutinho i Dest, que el gener està ple de desafiaments per al Barça (retorn a la Lliga, estrena a la Copa del Rei i la Supercopa d’Espanya a Aràbia contra el Madrid), per la qual cosa, en una decisió carregada d’estratègia, ha optat per abandonar la selecció del seu país.
De Segona B a Primera
És un gest que agraeix el club blaugrana i, sobretot, Xavi veient el compromís que ha mostrat Abde, a qui la carrera esportiva li ha anat de pressa, molt de pressa, en els últims quatre mesos.
Notícies relacionadesHa passat d’estar a Segona B a convertir-se en titular del Barça, a més de poder elegir entre dues seleccions: el seu Marroc natal, que va abandonar quan tenia set anys camí d’Elx, o Espanya, el país que va acollir la seva família.
La passada temporada jugava a l’Hèrcules. El va fitxar el club blaugrana, executant la seva clàusula de rescissió fixada en dos milions, per jugar aquest estiu en el filial i, de sobte, està marcant diferències al primer equip. Ha jugat més amb el Barça (vuit partits) que amb el Barça B (set), sent una peça d’enorme projecció per a Xavi, necessitat com està en el seu esquema tàctic d’extrems desequilibrants.
- Investigació policial Un altre vídeo capta l’enfrontament de l’agressor amb el vigilant a qui va acabar apunyalant a Igualada
- Menjar ràpid Un client demanda McDonald’s per una cosa que tots pensen quan demanen una hamburguesa
- Infecció nova El Clínic detecta el primer cas sospitós de verola del mico a Catalunya
- LA CHAMPIONS FEMENINA (21 h) De Dream Team a Dream Team: de Wembley-92 a Torí-22
- Ocupació pública Aquests són els criteris que exigirà la Generalitat per estabilitzar els interins a Catalunya
- Investigació en marxa Mor ofegat un nen de 9 anys en una bassa de Terrassa
- Nova agressió Vídeo | Apunyalat per l’esquena un vigilant a l’estació d’Igualada
- Investigació policial Un altre vídeo capta l’enfrontament de l’agressor amb el vigilant a qui va acabar apunyalant a Igualada
- Noves activitats Barcelona es consolida com a pol de centres d’R+D de les multinacionals
- Cas Raqueta Imputat el president de la Federació de Tennis de Madrid per assignar-se un sou de 10.530 euros al mes