LLISTA DE 20 CANDIDATES
Cinc jugadores del Barça, nominades a la Pilota d’Or 2021
Sandra Paños, Alexia Putellas, Jenni Hermoso, Lieke Martens i Irene Paredes aspiren a emportar-se el premi, que s’entregarà el 29 de novembre
La immaculada temporada del Barça femení ha sigut recompensada aquest divendres amb cinc candidatures a la Pilota d’Or. Sandra Paños, Alexia Putellas, Jenni Hermoso, Lieke Martens i Irene Paredes (incorporada aquest estiu procedent del PSG) figuren a la llista de 20 candidates a aconseguir el trofeu que entrega la revista ‘France Football’.
Un panel de 50 experts en futbol femení ha triat les 20 futbolistes que aspiren a succeir la nord-americana Megan Rapinoe en el palmarès. La guanyadora de la tercera edició d’aquest premi (que l’any passat no es va concedir a causa de la pandèmia) es donarà a conèixer el 29 de novembre al Théâtre du Chatelet de París.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Els protagonistes de l’esport el 2025 Lamine Yamal, una estrella que encara creix
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
