MÉS PROBLEMES PER A KOEMAN
El Barça es queda sense Pedri ni Jordi Alba, que tenen lesions musculars
El lateral esquerre té una lesió al bíceps femoral de la cama dreta i no s’anuncia el temps que estarà de baixa
El centrecampista, que tornava després de les vacances, té una lesió muscular al quàdriceps de la cama esquerra

Més problemes per a Ronald Koeman. No només va perdre 0-3 contra el Bayern en l’estrena de la Champions, sinó que, a més, ara perd Pedri i Jordi Alba. Els dos jugadors es van fer lesions musculars en el duel contra l’equip alemany, que els fa perdre’s l’imminent xoc de Lliga de dilluns contra el Granada al Camp Nou.
No només té lesionats a la davantera, sinó que ara aquesta nòmina s’amplia a la defensa i al mig del camp. Després de ser sotmès a diverses proves mèdiques, el Barça ha confirmat que Jordi Alba té «una lesió al bíceps femoral de la cama dreta», tot i que no es precisa el temps que haurà d’estar de baixa.
Notícies relacionades[COMUNICATS MÈDICS]@JordiAlba & @Pedri
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 15 de septiembre de 2021
➡ https://t.co/KNTerFF75z pic.twitter.com/pYYNFlnXIv
Alba ja va haver de demanar el canvi en la segona meitat, cosa que va propiciar el debut d’Alejandro Balde, lateral de 17 anys, amb el primer equip. Pedri, en canvi, va aguantar els 90 minuts davant el Bayern, tot i que el club ha revelat que té «una lesió muscular al quàdriceps de la cama esquerra».
El jove canari, que havia disfrutat de dues setmanes de descans, tant amb el Barça com amb la selecció espanyola, va retornar a l’activitat en la Champions. Però va acabar lesionat, cosa que agreuja els problemes per a Koeman, que veu com peces molt importants de la seva estructura entren a la infermeria.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Avenç mèdic El robot cirurgià fa 20 anys
- Successos Desarticulada una banda de carteristes al metro de BCN
- Educació Ajuda a les escoles per desmuntar fake news sobre Franco
- Normativa dispar Les platges catalanes sumen 8 ofegats sense una regulació comuna de seguretat
- Els socorristes alerten que falten 1.500 efectius més