JORNADA 26
Horari i on veure l’Osasuna-Barça de Lliga
Eufòria en els blaugrana, que volen sumar per estrènyer més la Lliga

La remuntada copera del Barça a Sevilla (3-0) ha donat un plus d’optimisme als culers aquesta temporada. L’equip s’ha classificat per a la final i vol continuar lluitant per tots els títols disponibles. En la Lliga, els blaugrana visitaran dissabte a la nit (21 h) l’Osasuna en la jornada 26 del campionat, que també enfronta als altres dos aspirants al títol, l’Atlètic i el Reial Madrid.
Una altra vegada amb la defensa en quadro
El Barça arribarà a El Sadar amb només tres centrals disponibles, Lenglet, Umtiti i Mingueza. Ronald Koeman tornarà a improvisar la parella defensora per mirar de sumar els tres punts i seguir amb la ratxa de set sortides consecutives guanyant. Una victòria deixaria a l’equip 2 punts dels matalassers, líders de la competició, que s’enfronten diumenge al Reial Madrid.
Els ‘rojillos’ arriben més descansats al duel de dissabte. L’Osasuna ha guanyat tres de les últims quatre partits de Lliga i han sortit de la zona perillosa de la taula (12è). Jagoba Arrasate, l’entrenador dels locals, vol posar les coses més difícils als blaugrana, que ja els van guanyar en la jornada 11 per 4-0 amb gols de Braithwaite, Coutinho, Griezmann i Messi, el dia que es va homenatjar Diego Armando Maradona al Camp Nou.
Ronald Koeman recupera Pjanic per a la visita a Pamplona, però no podrà comptar amb Piqué, a qui han diagnosticat una altra lesió al lligament del genoll esquerre. El central s’afegeix a les baixes d’Araújo, Coutinho, Ansu Fati i Sergi Roberto. Arrasate tindrà les absències de Brasanac, ‘Chimy’ Ávila, Roncaglia, Rubén i Íñigo Pérez.
Quan es juga el CA Osasuna - FC Barcelona
El partit corresponent a la jornada 26 de la Lliga Santander es disputa el dissabte 6 de març, a les 21.00 hores.
On veure el partit a la TV
Notícies relacionadesEl matx es jugarà a porta tancada a El Sadar i el retransmeten els canals Movistar LaLiga (dial 46 de Movistar) M. LaLiga1, Movistar LaLiga UHD i LaLiga TV Bar. També es podrà seguir de manera ‘online’ a Mitele Plus, Orange i Jazztel TV.
La web d’EL PERIÓDICO farà un seguiment al minut des d’una hora abans del xiulet inicial.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»