ESCAC A L’EXPRESIDENT
Els Mossos revelen una «llista negra de periodistes anti-Bartomeu»
Jaume Roures, president de Mediapro. /
Entre la documentació obtinguda pels Mossos al ‘Barçagate’ hi ha un correu intern d’I3 Ventures del juny del 2018 amb un llistat de «periodistes contra-Bartomeu». Una relació de noms que va acompanyada de comentaris per, segons l’informe policial, «desacreditar, una a una aquestes persones, tot això indicant que des d’un principi l’interès és particular de Josep Maria Bartomeu i no del club, creant d’aquesta manera una espècie de llista negra de periodistes».
A la relació de noms hi hauria Antoni Bassas, Xavi Torres, Jordi Costa, Frederic Porta, Oriol Domènech, Gerard Romero, Jaume Roures, Albert Roura i Víctor Font, a més d’Elena Font, Josep Maria Minguella i Xavier Sala-i-Martín. Una llista a què s’afegia posteriorment també Joan Laporta i el Club de la Mitjanit.
Entre els comentaris es deia de Font que «no en sap de futbol, és propietari d’un mitjà i si ets amo d’un mitjà clarament tens un conflicte d’interessos». De Minguella assenyalava que «és un comissionista, quan el van botar va posar el fill al seu lloc creient que Barto és tonto». De Roures s’apuntava que «cal parlar que és part de les màfies del club» i que «va participar a tots els processos de corrupció del club (no esmentar que sigui independentista per no fer que els independentistes recolzin cegament corruptes, per exemple)». Entre els comentaris també s’incideix en les inclinacions polítiques i fins i tot en les parelles de les que es vol desacreditar.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Protecció Civil activa el pla Neucat i demana avançar la tornada a casa
- Tragèdia a la revetlla de Cap d’Any Les primeres víctimes identificades a Suïssa tenen entre 16 i 21 anys
- TELEVISIÓ I MAS Davant el dubte, sempre Serrat
- Barcelona, protagonista Casa Gispert, la botiga centenària que exporta fruita seca a Europa
- BÀSQUET | LLIGA ENDESA Pascual obra el miracle a Madrid
- Futbol El Girona estrena l’any amb victòria i sortint del descens
- EL PARTIT DEL BERNABÉU Gonzalo es disfressa de Mbappé i guia el Madrid amb tres gols
