crisi blaugrana
Barça: un nou document vincula I3 Ventures amb la campanya difamatòria
Sis comptes de Facebook estarien relacionats amb l'operació contra rivals de Bartomeu i jugadors de la plantilla, segons la SER

dossier-fcb
Continua el degoteig de noves proves que vinculen l’empresa I3 Ventures amb una campanya de descrèdit dirigida al primer equip i a rivals de la junta directiva, segons els últims documents que va aportar el programa ‘El Larguero’ de la cadena SER dilluns a la nit. Un dossier de 36 pàgines, firmat per Nicestram, empresa de la qual és filial de I3 Ventures, mostra els sis comptes relacionats amb la campanya de descrèdit i l’impacte a les xarxes socials a través de Facebook i Twitter.
Aquests comptes van ser suspesos dilluns a la nit després que I3 Ventures tanqués també la seva web oficial. Aquestes dades, segons el mateix informe, només podien estar a l’abast de l’administrador d'aquestes. En aquest document s’aporta un gràfic en el qual es quantifica el nombre d’impressions de missatges en xarxes socials amb un total de 58,5 milions i un abast de 51,5 milions.
L’objectiu
L’objectiu dels esmentats missatges, sempre segons la mateixa informació, era doble. D’una banda, difondre textos per protegir la reputació del president Josep María Bartomeu i la junta directiva del Barça i, de l’altra, erosionar la imatge de futbolistes, exjugadors, persones i entitats que tenien relació amb el club blaugrana, com era el cas de Pep Guardiola, Xavi Hernández, Joan Laporta o Gerard Piqué, entre d’altres.
Notícies relacionadesEn concret, els sis comptes de Facebook, que estarien gestionats per I3 Ventures, segons aquestes dades, són ‘Més que un club’ (66.000 seguidors), ‘Respeto y Deporte’ (56.000), ‘Alter Sports’ (27.000), ‘Sport Leaks’ (21.000), ‘Justicia y Diálogo en el Deporte’ (8.500) i ‘Jaume, un film de terror’ (5.000).
Al nou informe de 36 pàgines, firmat per Nicestream, propietat del responsable d’I3 Ventures, que hauria sigut enviat al Barça de manera periòdica, es poden veure informacions i dades que fan referència als esmentats canals de Facebook i apareixen desglossats els seus impactes en les xarxes socials amb dades que només pot tenir l’administrador d’aquestes pàgines. Una altra de les proves de la SER és que ‘Respeto y Deporte’, un dels comptes de Facebook que apareixen a l’informe, està associada a una pàgina web que és propietat d’I3 Ventures.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya
- Cop al narcotràfic La Policia desmantella a Amposta el laboratori clandestí més gran d’èxtasi d’Espanya