futur del futbolista
Griezmann cobrarà 17 milions al Barça, segons 'L'Équipe'
El davanter francès firmarà per cinc temporades amb el club blaugrana

zentauroepp46186069 bestpix madrid spain december 08 antoine griezmann o190514214810 /
El Barça es troba en posició absolutament preferent per fitxarAntoine Griezmann, que dimarts va comunicar a l’Atlètic que no seguiria al club. Segons 'L’Équipe' el davanter francès firmaria un contracte amb el Barcelona per cinc anys a raó de 17 milions d’euros nets per temporada.
Segons el diari francès, les bases de la negociació ja es van establir l’estiu passat quan Griezmann va estar a punt de fitxar pel Barça, tot i que al final va decidir continuar una temporada més al conjunt blanc-i-vermell. Els impostos, segons aquesta informació, estan al marge del sou que cobraria.
Menys que a l’Atlètic, un any més
Griezmann, no obstant, se n’aniria al Barça per un sou menor al que percep a l’Atlètic, tot i que amb un any més de contracte. Actualment, el davanter internacional cobra uns 21 milions nets per temporada. Segons 'L’Équipe' tota l’operació es va tancar el mes de març passat. El Barça, o qualsevol altre equip que acabi fitxantGriezmann –hi ha interès del París Saint-Germain–, haurà d’abonar la clàusula de rescissió del seu contracte, que a partir de l’1 de juliol baixarà als 120 milions d’euros.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Kim Kardashian desafia tots els límits: la seva nova i provocadora tanga amb pèl púbic encén les xarxes
- BOE Nous llocs de funcionaris a l’Administració: l’Estat n’incorpora 551 a Catalunya
- Cas Koldo Feijóo, després de l’«estupor» que Ábalos continuï de diputat: «Seguim sorpresos que no hi hagi ningú que retiri la confiança d’una vegada al Govern»
- Empreses Nestlé anuncia l’eliminació de 16.000 llocs de treball a les seves fàbriques de tot el món
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos