«VA TENIR UNA NIT MÀGICA»
Messi: «Allò de Cristiano i la Juve va ser impressionant»
El davanter admet que l'equip italià, el City de Guardiola i l'Ajax, «un equip de joves sense por», són els rivals més perillosos
marcosl47338515 barcelona 13 03 2019 deportes messi celebra el terce190313233841 /
“Ens compliquem sols el partit”. Malgrat el 5-1 que posava el Barça als quarts de final de la Lliga de Campions, Leo Messi es va mostrar autocrític. “Vam passar minuts de patiment, però després, ja amb el 3-1, tot es va calmar”, ha reconegut l’estrella argentina. “Quan vam trobar el gol vam controlar la pilota, la vam moure amb calma i es va veure llavors la millor versió”, va afegir.
Després, Messi s’ha volgut aturar en els possibles rivals que es poden trobar als quarts de final. “Moltes coses m’han agradat de la Champions. Allò de Cristiano i de la Juve va ser impressionant”, va explicar el davanter blaugrana sense que ningú li preguntés directament per l’astre portuguès. “La Juventus va passar per sobre a l’Atlètic, que es va quedar sense força. Però Cristiano va tenir una nit màgica, amb tres gols”, va reconéixer.
“No ens dona per elegir. El City, la Juve, l’Ajax, un equip de joves sense por com es va veure l’altre dia... Nosaltres hem d’anar amb tranquil·litat a veure qui ens toca i preparar-nos per al més dur, que és el que ve ara”, va comentar Messi.
- El final de la ronda catalana Iniesta s’estrena amb victòria a la Volta
- Successos Un incendi al port de Barcelona crema contenidors de mercaderies i aixeca una gran columna de fum negre
- PSOE Sánchez reivindica davant la militància el 'No a la guerra': «Espanya actua amb coherència i no renuncia als seus principis»
- Salut laboral La Generalitat ja incentiva els centres mèdics que escurcin les baixes de pacients, malgrat les crítiques
- Crisi de governança La remodelació del Govern entorpeix el pla de la Moncloa per fer fora Ángel Escribano d’Indra
