Visita del crac
Neymar visita l'entrenament del Barça
Ney va saludar els seus excompanys a la Ciutat Esportiva

img jmmiedes 20180827-132645 imagenes md otras fuentes neymar2-kyqe-u451490216348cxf-980x554mundodeportivo-web
Neymar ha visitat, per sorpresa, els seus excompanys del Barça. El brasiler és a Barcelona per participar en un acte promocional amb Gerard Piqué i el golfista Sergio García, i no ha deixat passar l’oportunitat d’anar a la Ciutat Esportiva Joan Gamper per saludar Messi, Suárez i companyia.

Neymar saluda Ter Stegen /
El crac del PSG, el fitxatge del qual pelReial Madrid ha sigut un dels rumors de l’estiu, va marxar al conjunt parisenc l’estiu passat després del pagament dels 222 milions d’euros de la seva clàusula de rescissió. Ja va visitar els seus excompanys l’octubre passat, quan la seva marxa a la Lliga Francesa encara caldejava.

Neymar i Luis Suárez /
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid