UN ALTRE PROBLEMA
Dembélé recau de la seva lesió muscular i estarà entre tres i quatre setmanes de baixa
Les proves mèdiques confirmen que el davanter francès pateix una "ruptura fibril·lar" a la mateixa cama que li van operar
Un altre problema per a Ousmane Dembélé. Estarà entre "tres i quatre setmanes de baixa", segons ha anunciat el Barcelona. El jove francès ha recaigut de la greu lesió muscular que el va fer passar pel quiròfan al setembre. A Anoeta va acabar amb molèsties a la mateixa cama esquerra i, després de ser sotmès a diverses proves mèdiques, s'ha confirmat que pateix un altre problema muscular.
"Té una ruptura fibril·lar del semitendinós de la cuixa esquerra", ha informat el Barcelona, que ha recordat, això sí, que "no hi ha afectació de la cirurgia del bíceps femoral". Per tant, Dembelé torna a la infermeria i estarà, com a mínim, tres setmanes de baixa.
Iniesta, amb molèsties
A més, el Barcelona ha anunciat que Iniesta "té una sobrecàrrega al soli de la cama dreta", però no ha precisat temps de baixa. "L'evolució marcarà la disponibilitat per als pròxims partits". O sigui, resulta difícil que pugui jugar dimecres a Cornellà davant l'Espanyol en l'anada dels quarts de final de la Copa del Rei.
- Seguretat Social El Govern central planteja que els empleats de baixa per càncer, infart o ictus puguin tornar progressivament a la feina
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg, sobre els beneficis del magnesi: "Pot ajudar a perdre pes i millorar l'estrès"
- Salut mental i poder judicial (III) Esperanza Gómez, psiquiatre: "Una persona pot acabar a la presó quan el que necessita és tractament"
- Per a gurmets 3 bons restaurants per ‘baixar’ a Cambrils
- Saka destrueix l’obsessió de l’Atlètic
