El diari d'Eduardo Inda diu que al Madrid li van prendre dos penals
El mitjà digital també assegura que Umtiti va haver de ser expulsat
L'àrbitre Hernández Hernández "es va menjar dos penals a favor dels blancs i va perdonar la vermella a Umtiti". Així comença la crònica del clàssic a l''OK Diario', el mitjà digital que dirigeix el polèmic periodista Eduardo Inda. També diuen, de totes maneres, que el madridista Casemiro va haver de ser expulsat.
Des del seu (blanc) punt de vista, el primer penal no assenyalat va ser d'Umtiti sobre Cristiano Ronaldo en els primers compassos del partit, que a més havia de suposar la primera targeta groga per al central del Barcelona. La suposada segona pena màxima ("penal clamorós") no assenyalada la va provocar Sergio Busquets a l'agafar Sergio Ramos per evitar que el central blanc rematés una pilota al minut 49.
ACCIÓ INVOLUNTÀRIA DE MARCELO
Notícies relacionadesMessi va jugar sagnant gairebé tot el partit per un cop de colze de Marcelo. Aquesta acció la consideren "involuntària, l'àrbitre i l'assistent l'encerten perquè el jugador no té cap intenció de donar un cop a Messi".
Sobre l'expulsió de Ramos, consideren que "amb el reglament a la mà no es pot discutir", però sembren el dubte sobre la interpretació de l'àrbitre excusant-se que "el partit no era precisament violent". Expulsió "rigorosa". En definitiva, l'àrbitre va ajudar el Barcelona al Santiago Bernabéu com ja va passar al Camp Nou... o almenys per aquest mitjà informatiu.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Viral La nova vida de Dani Alves als 42 anys, de futbolista a predicador en una església a Girona: «S’ha de tenir fe, jo soc la prova d’això»
- Gestió de residus Catalunya vol repartir l’amiant en diversos abocadors controlats
