Digne es presenta hores després de ser operat d'una antiga fractura nasal
El jove defensa, que va ser intervingut aquest dimecres, viu les seves primeres hores com a blaugrana amb un aparatós embenat

dcaminal34695008 barcelona 14 07 2016 presentaci n de lucas digne como nuevo 160714124514
A primera hora del matí passava una revisió mèdica, el pròleg al seu fitxatge pel Barcelona. Lucas Digne apareixia a l'hospital amb un aparatós embenat que li tapava gairebé tota la cara. Poc després, el club blaugrana informava que el defensa francès havia sigut intervingut aquest dimecres "d'una rinoseptoplàstia" a causa d'una "antiga fractura nasal".
Lucas Digne fue intervenido ayer de una rinoseptoplastia por una antigua fractura nasal #DigneFCB pic.twitter.com/vagJTIMT1n
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 14 de julio de 2016
Digne, per qui el Barcelona ha pagat 16,5 milions d'euros més quatre en variables al París SG, firmarà per cinc temporades i la seva clàusula de rescissió ha sigut fixada en 60 milions d'euros. Però el seu primer dia com a blaugrana quedarà marcat per aquest impactant embenat que porta a la cara.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats