L'ACTUALITAT BLAUGRANA
Iniesta: "Tenim la mateixa il·lusió o més que l'Athletic"
"A l'estadi hi haurà dos terços de l'Athletic i un del Barça", ironitza Busquets, que recorda que són a la porta de fer "una cosa històrica"
Iniesta, durant la sessió d’entrenament d’aquest divendres, en vigílies de la final de la Copa del Rei. /
Ni una paraula dels xiulets a l'himne. “Ens interessa el futbol i l'esport”, s'ha limitat a dir Andrés Iniesta, el segon capità del Barcelona. Li interessa, en realitat, a l'equip de Luis Enrique conquistar la Copa del Rei guanyant l'Athletic de Bilbao (“sense doblet no hi ha triplet”, ha recordat també Sergio Busquets), segurs tots dos que arriben en el millor moment a la primera de les dues finals. “Haurem de fer un grandíssim partit, però si som el Barça i fem les coses bé tenim moltes opcions”, ha dit Iniesta. “No menyspreem l'Athletic, però el Barça sempre és favorit. Però ells segur que sortiran a pressionar-nos des de l'inici de la jugada”, ha afegit Busquets, i ha ironitzat que al Camp Nou “hi haurà dos terços d'aficionats de l'Athletic i un del Barça”.
Però aquesta situació tan estranya --el Barça serà visitant a casa seva, ocuparà, per tant, el vestidor de l'equip rival (“és més petit, no té tantes comoditats”, ha dit Busquets)-- no altera l'ambició de l'equip. “Tenim la mateixa il·lusió o més que l'Athletic. M'il·lusiona més que a ningú guanyar aquesta Copa. Les sensacions són molt bones, sabem que tenim davant una cosa molt important. Estem a dos partits”, ha precisat Iniesta. “Hem anat de menys a més, l'equip està molt bé físicament, psicològicament. I amb moltes ganes de fer una temporada històrica. Hem aconseguit el primer títol, la Lliga, ara ve el segon. I sense segon no es pot fer doblet”, ha afegit Busquets.
- Futbol La Lliga 2026-27 començarà el cap de setmana del 15-16 d’agost amb matisos
- Funció pública El Govern planteja pagar als funcionaris que renunciïn a teletreballar
- Conflicte a l’escola catalana Les famílies reclamen al Govern un acord en educació «més enllà dels sindicats»
- CAMPANYA DE PREVENCIÓ Sanitat destinarà nou milions d’euros per finançar preservatius per a joves d’entre 16 i 22 anys el 2027
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Eleccions sense ànima
