Tebas: "És un acte intolerant de primer nivell xiular el cap d'Estat"
El president de la Lliga de Futbol Professional (LFP), Javier Tebas, ha qualificat com "un acte intolerant de primer nivell" xiular el cap d'Estat i els símbols nacionals i ha considerat que una xiulada a l'himne espanyol "no es pot consentir". Tebas ha assegurat, després de l'esmorzar informatiu organitzat aquest dijous per Europa Press, que "si des de la Lliga s'està lluitant contra els actes intolerants, lògicament s'ha de denunciar" una xiulada a l'himne espanyol i al cap de l'Estat.
"No es pot consentir", ha advertit a dos dies de la final de la Copa del Rei que dissabte disputaran l'Athletic Club i el Barcelona al Camp Nou. Javier Tebas ha apuntat que la denúncia pot ser "l'inici del camí perquè es respecti l'himne nacional i el cap de l'Estat", i ha apostat per la redacció d'una "norma legal" per evitar que els xiulets que hi va haver en l'última final de la Copa del Rei de bàsquet es reprodueixin en cites futures.
- En el punt de mira de Trump Marlen, cubana a Barcelona: "Ens és indiferent si Cuba s’ha d’annexionar als EUA"
- Últims dies Adif buida l’aparcament i tanca amb una tanca el perímetre per a l’enderroc imminent de l’antiga estació centenària de La Sagrera
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
