CONFLICTE EN EL FUTBOL
La Federació suspèn la vaga
Les dues últimes jornades de Lliga es disputaran amb normalitat
La Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha informat que, després de conèixer-se la resolució dictada per l'Audiència Nacional, aixeca la suspensió indefinida que havia acordat i hi haurà futbol aquest cap de setmana.
"Les competicions es disputaran d'acord amb el calendari i els horaris previstos inicialment i s'aixeca la mesura acordada el 6 de maig de 2015, havent tingut coneixement de la resolució dictada per l'Audiència Nacional el dia d'avui", afirma la RFEF en un comunicat.
La RFEF, per tant, assenyala que "procedeix a alçar la mesura" adoptada la setmana passada i disposa "que les competicions es disputin d'acord amb el calendari i els horaris previstos inicialment".
Notícies relacionades"S'ha de notificar als clubs i SADs de Primera, Segona i Segona Divisió "B"; a la Lliga Nacional de Futbol Professional; a les Federacions d'Àmbit Autonòmic i al Comitè Tècnic d'Àrbitres", conclou la missiva de la RFEF.
La Sala Social de l'Audiència Nacional havia estimat hores abans la mesura cautelar sol·licitada per la LFP i havia suspès la vaga convocada per l'Associació de Futbolista Espanyols.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Un any de la dana 8 versions sobre 5 hores clau
- Després de la reunió a Perpinyà Junts descarta que es pugui reconduir la ruptura amb el PSOE amb una reunió entre Sánchez i Puigdemont
- MERCATS Quatre claus per explicar el 16.000 de l’Ibex
- Educació La frustració s’estén entre els coordinadors ‘antibullying’: «Som un mer pedaç»
- Salut mental i mitjans de comunicació Guia per parlar del suïcidi amb esperança
- Gat adoptiu Caretes fora: irrita un CGPJ independent
