L'Espanyol replica al Colom culer amb un vídeo amb diversos monuments barcelonins
Al clip amb motiu del derbi, una bandera blanc-i-blava dóna pas a imatges dels racons més turístics de BCN

COLOM CULEREstàtua amb samarreta promocional de Nike, ahir. /
A més d'indignar-se i protestar per la samarreta blaugrana de Colom, els directius de l'Espanyol han decidit contraatacar amb un videoclip en què intenten 'cobrir' amb la bandera blanc-i-blava diferents monuments i edificis coneguts de Barcelona, incloent-hi Colom.
Amb motiu del pròxim derbi local, el RCD Espanyol ha publicat a la seva web oficial un clip en què convida l'afició a assistir al partit de diumenge que ve contra el Barça i il·lustra la crida amb diverses imatges de diversos racons turístics de la capital catalana, com la Sagrada Família, la catedral, el Palau de la Música, la Pedrera, el Fòrum, la torre Agbar i, naturalment, el monument al descobridor d'Amèrica. Cada una de les 'postals' està precedida per l'enèrgic oneig d'una bandera 'perica'.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Canvis al litoral de la ciutat El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- Societat Tarragona instal·larà sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions
- Festa Major La traductora i actriu Viviana de Salvador serà la pregonera de les Festes de Santa Tecla 2025 de Tarragona
- Batalla política entre les flames La directora de Protecció Civil es regira contra el PP per dir-li «piròmana»: «Aquells que no aporten que s’apartin»
- Espanya, en flames Els incendis baixen a 18, però vuit continuen amb flames molt virulentes
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents