LA JORNADA DE LA LLIGA

Piqué: "A Tito el respecto més que ningú, no hi ha cap problema"

El defensa blaugrana revela que s'ha reunit amb el tècnic i sosté que les seves paraules es "van magnificar"

Els blaugranes qualifiquen el triomf de vital perquè els acosta encara més al títol. / periodico

1
Es llegeix en minuts
MARCOS LÓPEZ / Barcelona

"ATito el respecto més que ningú, no hi ha cap problema. El conec des que tenia 15 anys. Ell és el cap".Gerard Piqué ha negat qualsevol problema amb l'entrenador blaugrana, malgrat la polseguera que van aixecar les seves declaracions després de la debacle de laChampions, en quèel defensa del Barça demanava que el club prengués decisions de cara al futur. "Es van magnificar les meves paraules", ha dit el central, deixant clar que no hi ha cap marge per a la polèmica.

"Sí, he parlat ambTito. Però queda per a nosaltres", ha revelatPiqué. "Simplement vaig dir que s'havia de prendre alguna decisió. Ho vaig fer a nivell general, no a nivell individual. Només vaig dir que havíem de ser millors i treballar per estar al nivell delBayern, que està un pas al davant de nosaltres", ha afegit.

Notícies relacionades

I sobre larèplica del tècnictambé ha estat clar: "No vaig interpretar el que em va dirTito com una estirada d'orelles. L'aprecio moltíssim. Si a algú li tinc respecte com a entrenador, és a ell".

"Som elBarça, tot es magnifica molt. Si ho mires en fred, les meves paraules no són res de l'altre món. Quan les coses van malament es busca el mal rotllo, el rumor", ha sentenciat el defensa després de lavictòria contra el Betis al Camp Nou (4-2).