L'ACTUALITAT BLAUGRANA
La samarreta del Barça lluirà publicitat de Qatar Airways la temporada que ve
El canvi propiciarà un curiós duelo en el clàssic, ja que el Madrid portarà el logotip de l'aerolínia Emirates
Lasamarreta delBarça de la pròxima temporada no lluirà el logotip deQatar Foundation sinó de l'aerolíniaQatar Airways, segons avançava avui 'Mundo Deportivo' i com ha confirmat després el club. L'acord de Qatar Sports Investments Qatar Sports Investments amb el Barça (170 milions d'euros repartits en sis temporades) contemplava la possibilitat de canviar la publicitat de la samarreta a partir de la tercera temporada, i encara que el Barça té dret a veto acceptarà la proposta.
Serà la primera vegada que una marca comercial es publiciti en l'equipació blaugrana, on compartirà espai amb l'Unicef, cosa que ha provocat certaindignació entre molts seguidors. L'organisme internacional ha donat el vistiplau a la modificació, igual queNike, que ja estudia de quina manera figurarà el logotip de l'aerolínia a la samarra culer, encara que el que queda clar és que en cap cas serà de color blanc.
Els objectius de l'aerolínia, iguals als del club
Sandro Rosell, president del Barça, ha donat la benvinguda a Qatar Airways, que defineix com "una marca ambiciosa, amb aspiracions globals, sempre compromesa amb aconseguir la màxima excel·lència en el seu àmbit. Aquests són alguns objectius amb què el Barça s'identifica plenament". El comunicat del Barça recorda que en l'assemblea de compromissaris del setembre del 2011 ja es va informar que a partir de la tercera temporada de l'acord amb Qatar Sports Investments, el patrocini de la samarreta podria modificar-se i deixar de lluir Qatar Foundation. També es recorda que en l'assemblea del 2003 es va aprovar la inclusió de publicitat a la samarreta.
"Després de compartir dos anys fantàstics amb Qatar Foundation, estem encantats de continuar la nostra relació, donant-li la benvinguda com a soci oficial de Desenvolupament Humà", afegeix Rosell. El director executiu de Qatar Airways, Akbar al-Baker, assenyala en el comunicat que l'objectiu de donar a conèixer Qatar Foundation a nivell internacional a través del Barça ha estat "un èxit" i que "ha superat les expectatives", i que ara, amb Qatar Airways, treballaran conjuntament amb el Barça en "activitats que beneficiaran els aficionats i els passatgers, oferint recompenses tangibles a les dues entitats".
Més rivalitat en el clàssic
Notícies relacionadesEl motiu d'aquest canvi radica en la inauguració de l'aeroport de Doha, prevista per al 2014, amb què s'espera competir amb l'aeroport deDubai, el de més trànsit de la zona. L'aeroport de Doha vol ser el segon més gran del món. La directiva blaugrana confia fins i tot que la companyia converteixi el Prat en un 'hub' internacional. Qatar Airways contraresta així l'aerolíniaEmirates, la publicitat de la qual lluirà elReial Madrid ales samarretes la temporada vinent.
El nou patrocini del Barça suposa un xoc d'interessos amb un altre patrocinador blaugrana,Turkish Airlines. Segons 'Mundo Deportivo', representants del club i de l'aerolínia turca es van reunir ahir per donar per finalitzada amistosament la relació entre les dues entitats a final de temporada.
- Marta Pascal: "Em van prendre tant el pèl que ara el porto curt"
- Desallotjats els últims inquilins de les Cases Barates
- Conflicte en potència La ronda de Sant Antoni reneix com a ‘camp de futbol’ i molesta part del veïnat
- Explicació científica ¿Per què l’incendi de França està sent tan ràpid i devastador? Cinc claus per entendre un foc colossal
- Entre Narbona i Carcassona Una dona morta i 11.000 hectàrees cremades en un incendi sense control al sud de França
- Apple esquivarà les taxes invertint més als EUA
- L’incendi al sud de França avança sense control i ja ha calcinat 16.000 hectàrees
- Els bombers han pogut estabilitzar el foc de Tarifa
- Harvard demostra l’eficàcia del liti per tractar l’Alzheimer
- La implosió del Titan va ser causada per una cadena de negligències