Gerard Piqué segueix al gimnàs
El Barça prepara sense el central el partit de Champions de dimarts contra el Celtic
Busquets està sancionat a Europa, i per això Tito podria alinear al darrere Mascherano i Adriano

Gerard Piqué, durant un entrenament en solitari. /
Gerard Piqué no era, diumenge, sobre la gespa de la ciutat esportiva delBarça. L'equip, després del seuangoixant triomf sobre el Deportivo en un partit volcànic (4-5), ha tornat al seu lloc de treball per preparar elduel de dimarts al Camp Nou contra el Celtic, la tercera jornada de laChampions. I ho ha fet, novament, sense Piqué. El defensa, que fa un mes que està de baixa per la lesió que es va fer al peu esquerre,no s'ha entrenat amb els seus companys, i per tant encara no se sap si podrà reaparèixer dimarts. O, en canvi, el tècnicTito Vilanova espera a veure si està recuperat per dissabte a Vallecas contra el Rayo.
En la sessió d'aquest diumenge, els titulars de Riazor han fet unasuau sessió, iAlves i Puyol realitzaven treball de camp. Però tots dos al marge del grup. Per completar l'entrenament matinal, Tito ha cridat set jugadors del filial:Tello, que ja és un més del primer equip (va ser titular a Riazor i va marcar un gol),Oier, Sergi Gómez, Sergi Roberto, Rafinha, Patric i Planas.
Dimarts, Tito no tindràBusquets, sancionat per la seva expulsió a Lisboa, però síMascherano, que en canvi no podrà jugar dissabte a la Lliga per la seva expulsió a Riazor. I segueix sense centrals, perquè Piqué encara és al gimnàs treballant el seu lesionat peu esquerre, Puyol continua de baixa iAbidal no se sap si algun dia podrà tornar.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- El foc, entre el deliri i el delicte
- Aeroports Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers aeris internacionals al juliol, un 4,3% més
- Avenços mèdics Les noves teràpies revolucionen les patologies de la san
- Crisi climàtica Catalunya surt de l’alerta màxima per risc d’incendis i reobre espais naturals
- Foc Astúries ja controla els seus incendis gràcies a la pluja i la caiguda de temperatures i apressa Lleó a extingir els seus
- Trump ofereix garanties de seguretat a Kíiv si obté un acord de pau amb Rússia