Abidal ja s'entrena a la Vall d'Aran
El defensa del Barça comença a tocar pilota i fa caminades per la muntanya
Éric Abidalsegueix progressant de forma espectacular deltrasplantament de fetge a què va ser sotmès el mes de març passat. El defensa delBarça,que ja fa setmanes que s'exercita al gimnàs de la ciutat esportiva, ha canviat ara la sala de pesos per les muntanyes de la Vall d'Aran, on aquests dia porta a terme una minipretemporada ambEmili Ricart, preparador físic blaugrana.
El defensa internacional francès, que ja fa temps que va avançar el seu convenciment de poder tornar a jugar al desembre o al gener, fa llargues caminades per la muntanya i també ha començat a córrer i tocar pilota amb suavitat a Viella. "Feia molt temps que pensava a tornar a tocar la pilota", ha confessat feliç Abidal en un vídeo del club. El jugador, de 33 anys, ha inclòs en el seu pla d'entrenament la tradicional excursió entre el Pla de Beret i el refugi de Montgarri, una suau travessia d'11 quilòmetres i a penes 230 metres de desnivell per paratges espectaculars.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- El foc, entre el deliri i el delicte
- Aeroports Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers aeris internacionals al juliol, un 4,3% més
- Avenços mèdics Les noves teràpies revolucionen les patologies de la san
- Crisi climàtica Catalunya surt de l’alerta màxima per risc d’incendis i reobre espais naturals
- Foc Astúries ja controla els seus incendis gràcies a la pluja i la caiguda de temperatures i apressa Lleó a extingir els seus
- Trump ofereix garanties de seguretat a Kíiv si obté un acord de pau amb Rússia