RODA DE PREMSA DE MOURINHO
Mourinho: "¿Piqué? Per mi que juguin tots"
El tècnic portuguès diu que el Barça de Vilanova és igual que el de Guardiola
Mourinho veu en el clàssic una oportunitat perquèel seu equip evolucioni respecte al principi de temporada. La preocupació del tècnic portuguès és que els seus jugadors arribin al nivell de la campanya passada i ha fixat el xoc del Camp Nou comun important examen. "Hem perdut aquell nivell de joc i de rendiment, i encara que estem millorant, aquest partit és important per recuperar-lo", adverteix l'entrenador del Madrid, que assegura queno veu diferències entre l'actual Barça i el de Guardiola.
Mourinho no dóna pistes
El partit davant el Barcelona marcarà un punt d'inflexió en el futur del Madrid en el campionat. Mourinho ho sap ino vol donar ni la mínima pista. Ni si jugarà amb trivot, cosa que sembla descartat, ni si tornarà Coentrao, aixecaràel càstig a Özil o tornarà a apostar per Modric o pel rejovenit Kaká. "L'únic que puc dir és que Benzema i Higuaín no jugaran junts. L'equip no em sembla tan difícil per a vosaltres després de tants partits amb el Barcelona", ha declarat Mourinho.
Notícies relacionadesLa possible absència de Piquéno sembla decisiva per a l'entrenador del Madrid, encara que preferiria que tots els jugadors blaugrana estiguessin en condicions de jugar. "La temporada passada a Barcelona, en el partit de Lliga, Piqué estava bé i va estar a la banqueta. No sé si jugarà, no em puc ficar al cap d'altres. Per mi, que juguin tots. Nosaltres tenim una idea. Tampoc dic res sobre la possibilitat que juguin Mascherano i Song. Hem jugat a Barcelona sense Pepe i no es va acabar el món. Sabré la seva alineació una hora abans del partit i jo ja hauré donat la meva. En el cas de Puyol, m'alegro que la cosa no sigui tan greu", ha declarat Mourinho.
FUTBOL I NO POLÍTICA
L'entrenador del Madrid no vol ni pensar que el seu equip es quedia 11 punts del Barcelona. "Deixa'm jugar el partit. No siguis tan pessimista o optimista", va contestar l'entrenador del Madrid, que assegura que la millora del seu equip en els últims partits es deu al nou rumb que ha agafat la plantilla. "Els jugadors han entès que era obligat canviar i estar-hi més ficats. Han canviat el xip", ha apuntat Mou, que no ha volgut aprofundir en les reivindicacions polítiques que envoltaran el clàssic. "No penso en rse d'això. Per a mi només és futbol i res de política", ha declarat el tècnic portuguès.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- El foc, entre el deliri i el delicte
- Aeroports Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers aeris internacionals al juliol, un 4,3% més
- Avenços mèdics Les noves teràpies revolucionen les patologies de la san
- Crisi climàtica Catalunya surt de l’alerta màxima per risc d’incendis i reobre espais naturals
- Foc Astúries ja controla els seus incendis gràcies a la pluja i la caiguda de temperatures i apressa Lleó a extingir els seus
- Trump ofereix garanties de seguretat a Kíiv si obté un acord de pau amb Rússia