LA TEMPORADA BLAUGRANA

Tito: "No he protestat, només he dit que era falta"

El tècnic blaugrana veu molt rigorosa la seva expulsió, per la qual es perdrà el partit de Lliga davant el València

Tito Vilanova parla sobre la seva explusió. / periodico

1
Es llegeix en minuts
MARCOS LÓPEZ / Pamplona

En el seu tercer partit oficial com a primer entrenador delBarça,Tito Vilanova ha estatexpulsat per primera vegada. Una expulsió injusta, segons el seu parer. Segonsl'actadeMuñiz Fernández, per "protestar iradament una falta", un fet que el míster desmenteix. “No protesto, només li dit al linier que era falta. Era una falta claríssima”.

Tito, que complirà la seva sanció diumenge que ve al Camp Nou davant elValència, veu exagerada la conseqüències de la seva acció. “Si dir que és falta és motiu suficient per expulsar-me, no crec que ho sigui. A mi no m'ho sembla”, ha assenyalat, abans de resignar-se després i deixar un missatge: “Ja sabem quin és el barem d'aquest àrbitre, estem avisats tots els entrenadors”.Jordi Roura, el seu ajudant, ocuparà el seu lloc diumenge, igual que va fer ell en diverses ocasions en l'etapa dePep Guardiola, que va viure unasituació similarquanClos Gómezel va expulsar per uns insults que la gravació del partit va demostrar que no van existir mai.

Millor que l'any passat a Pamplona

Notícies relacionades

En l'aspecte purament esportiu, Tito ha assenyalat que el Barça ha tingut "prouocasions per acabar guanyant el partit". "Osasuna ha fet ocasions i nosaltres hem fet ocasions clares de gol. Estàvem avisats, però amb això no n'hi ha prou. Aquest és un camp molt complicat i Osasuna et porta a un partit difícil. I quan vas per sota en el marcador, se't fa el doble de difícil perquè juguen que el partit tngui ritme, però crec que hem tingut prou ocasions per acabar guanyant el partit", ha manifestat, sense oblidarla derrota de la temporada passadaal Reyno de Navarra, ara, de nou,El Sadar: "Sabem la dificultat d'aquest camp. És de les sortides complicades. L'any passat, vam perdre i aquest any hem aconseguit guanyar. Alguna cosar a favor tenim.

El tècnic també ha tingut elogis per aMessi: "Sempre esperem que els seus partits siguin de 10 i quan són de 9 segueix marcant", ha assenyalat. "El camp estava en perfectes condicions, però s'ha anat assecant amb el sol i costava una mica més la circulació. Messi ha acabat fent un bon partit. L'altre dia va fer un esforç molt gran. Acabem de començar la temporada, no és com a l'abril que els jugadors són capaços d'aguantar més partits seguits".