DECLARACIONS BLAUGRANA
Xavi diu que "jugar tants Barça-Madrid és bo per a l'espectacle"
El centrecampista ha estat guardonat com el millor esportista de Terrassa 2010
El jugador del Barça Xavi Hernández assegura que jugar quatre partits seguits contra el Madrid és bo per a l’espectacle. /
El centrecampista delBarçaXavi Hernándezva ser guardonat dijous a la nit amb el premi almillor esportista de Terrassa del 2010, en un acte celebrat a la mateixa ciutat catalana i al qual van assistir més de 300 persones.
El cervell delBarça va ser elegit com el millor esportista de la seva ciutat natal per segon any consecutiu, i per cinquena vegada en la seva carrera, i s'ha fet creditor del trofeu Lluís Francino Riera.
En aquesta ocasió, el jurat ha atorgat el premi aXavi per haver-se proclamat campió del món a Sud-àfrica amb la selecció espanyola.
Notícies relacionadesEn el dia previ a la decisió de Pep Guardiola de prohibir als seus jugadors entrevistes i actes públics, el centrecampista va declarar sentir-se molt content i orgullós pel premi.
Així mateix, el jugador blaugrana va dir que "jugar tantsBarça-Madridés bo per a l'espectacle", en referència als quatre partits en 18 dies que jugarien els dos equips si passessin a les semifinals de laLliga de Campions, fet més que probable donat els resultats aconseguits pels dos equips en els partits d'anada de quarts de final.
- Gènere i trastorn El 40% de les dones amb problemes de salut mental han patit violència física o psicològica, segons un estudio
- ENTREVISTA Joan Estévez, mercenari espanyol a Ucraïna: «Cobrava 3.500 euros; vaig matar almenys vuit russos»
- Una investigació Com va descobrir l’autoritat suïssa la fortuna de Bárcenas, de 48,2 milions d’euros el 2010
- El drama de la migració El Govern ressitua gairebé un miler de menors en diverses comunitats
- Les morts de migrants a les costes espanyoles baixen de 10.000 a 3.000
