24 consultes
Aquest mes comencen les obres per construir el nou CAP del Gorg de Badalona
Donarà resposta a les necessitats dels veïns del barri, que ara es veuen obligats a desplaçar-se fins a l’ambulatori de Sant Roc

Aquest mes de gener començaran les obres de construcció del Centre d’Atenció Primària (CAP) del Gorg de Badalona, un projecte amb un cost d’uns 2,9 milions d’euros que s’allargarà uns dos anys, ha informat l’ajuntament. El nou centre donarà resposta a les necessitats dels veïns del barri, que ara es veuen obligats a desplaçar-se fins a l’ambulatori de Sant Roc, cosa que permetrà que aquest equipament es descongestioni.
Ubicat a la cantonada d’Antoni Bori i Alfons XII, la seva construcció servirà per atendre també el creixement demogràfic previst per als pròxims anys. El nou centre, de quatre plantes i una superfície total de 1.600 metres quadrats, tindrà una cartera bàsica de serveis, des de l’atenció sanitària i a domicili fins a espirometries, control d’anticoagulants orals i cirurgia menor.
També comptarà amb 24 consultes; la planta baixa es destinarà a l’atenció urgent i a la primera i a la segona s’atendran la medicina general, la pediatria, l’odontologia i la infermeria.
Notícies relacionadesLa tercera planta estarà dedicada a la formació i l’educació en salut i la quarta es reservarà per al futur creixement de l’equipament.
Més notícies de Badalona en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos