CORONAVIRUS
L'Exèrcit desinfecta a Badalona equipaments, mercats i residències
Altres localitats metropolitanes també han sol·licitat ajuda a l'UME, totes governades pel PSC
La Unitat Militar d’Emergències (UME) va començar aquest dimecres, 25 de març, les tasques de desinfecció de diversos equipaments municipals de Badalona per evitar la propagació del coronavirus, entre aquests, mercats, residències, centres sanitaris i parades de transport públic.
Segons un comunicat de l’ajuntament, els treballs van començar dimecres a la tarda després que l’alcalde, Álex Pastor, es reunís amb membres de la unitat de reconeixement de l’UME per coordinar i prioritzar els espais que han de ser desinfectats.
Badalona va sol·licitar a la delegada del Govern a Catalunya, Teresa Cunillera, l’auxili de l’Exèrcit per netejar les «zones més conflictives» i amb més risc de contagi de la ciutat, com ara edificis municipals, centres sanitaris, serveis socials, mercats municipals, residències de gent gran i persones discapacitades i parades de metro i autobús.
Més municipis demanen ajuda a l’Exèrcit
Notícies relacionadesA més de Badalona, han sol·licitat l’ajuda de l’UME altres localitats metropolitanes, totes governades pel PSC, com l’Hospitalet de Llobregat, Sabadell i Barberà del Vallès.
Més notícies de Badalona ,l’Hospitalet i Sabadell en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos