El Centre Comercial Montigalà de Badalona obre un nou espai cultural

L'exposició 'Forjadors de la Festa', dedicada als elements festius de les Festes de Maig, obre aquest nou àmbit

1
Es llegeix en minuts
J. S. / Badalona

El Centre Comercial Montigalà de Badalona, amb ganes de subratllar la vinculació a la ciutat que l'acull, inaugura aquest dimecres 30, a les 20 hores, un nou espai cultural ubicat al vestíbul del mateix centre.

Ho farà amb l'exposició ‘Forjadors de la festa, mostra d’elements festius i d’entitats de cultura tradicional i popular catalana’, on es podran trobar els elements festius que participen en les Festes de Maig i que són portats per entitats de cultura popular o per escoles de la ciutat, com una parella de gegants, quatre capgrossos o una bèstia de foc.

A més dels elements festius es podrà veure una mostra d'objectes quotidians d'algunes entitats de cultura popular com una flauta, un barret de trabucaire, o bastons que s'utilitzen al ball de bastons així com una mostra del vestuari dels grups.

Notícies relacionades

Aquesta exposició, en què col·laboren l'Ajuntament de Badalona i les entitats de cultura popular de la ciutat, es podrà veure de dilluns a dissabte, de 10 a 22 hores, fins al 16 de novembre. El divendres 1 de novembre estarà oberta durant tota la jornada.

Llegiu més informacions de Badalona a l'edició local