al 'teletodo'

'La Riera' obre les portes a la sobretaula de TV-3

Mercè Sampietro és ’la Riera’.

Mercè Sampietro és ’la Riera’.

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Ja està tot preparat perquè diumenge, dia 10, a partir de les 21.50 hores, TV-3 estreniLa Riera, la sèrie que substitueix el llarguíssimEl cor de la ciutaten la sobretaula.

Mercè Sampietro, que és la protagonista absoluta de la trama, es posa a la pell de Mercè Riera, una cuinera, propietària d'un restaurant del Maresme, amb una forta personalitat i quatre fills amb caràcters molt diferents: en Claudi (Pere Arquillué), l'Ernest (David Selvas), en Lluís (Jordi Cadellans) i en Sergi (Jordi Planas).

El detonant de la història és Ignasi Guitart (Jesús Ferrer), el pare de família, que al principi de la producció comunica a la Mercè que vol separar-se i obrir un restaurant a Madrid. Així, exercirà d'antagonista i figura central a l'ombra. La idea dels guionistes ha estat mostrar al teleespectador com reacciona una família, que aparentment és perfecta, quan una de les potes de la taula es trenca.

La revista de televisió TELETODO d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA ofereix aquest dissabte informació sobre la nova producció, així com una entrevista amb Sampietro. L'actriu hi comenta com ha estat el seu retorn a TV-3, cadena en què ja havia treballat en sèries comNissaga de poderiLaberint d’ombres, entre d'altres. Aquestes són algunes de les preguntes que respon la intèrpret:

-–Tot i haver treballat ja en sèries diàries, el seu últim treball a la televisió, Porca Misèria

–-El veig molt bé, tot depèn del producte. En aquest cas, ja conec la dinàmica, perquè ja he treballat amb la cadena en altres sèries diàries. M'agrada molt fer aquests productes, especialment a TV-3. Desconec com es deu fer en un altre lloc, però aquí es treballa molt bé, amb uns magnífics equips de producció sense els quals seria impossible aconseguir que una producció així funcioni. Els guions no te'ls donen d'un dia per l'altre, de manera que tens temps per preparar-te'ls bé. També m'atrau fer un plantejament diferent, una cosa innovadora. Hi ha moltes ganes per part de tot l'equip.

Notícies relacionades

–-¿Quins canvis ha observat?

--Tot es fa més de pressa i l'acumulació de feina és molt gran. El ritme és intens, però si està ben plantejat i organitzat, com és el cas, no em molesta. De fet, m'agrada. És una disciplina diferent de la del cine, però m'encanta fer-ho, encara que remarco, perquè ho faig a TV-3.