TEMPORAL A LES BALEARS
Més de 8.500 cases de Mallorca es queden sense subministrament elèctric a causa d'un tornado
Més de 8.500 cases de Mallorca estan des de les 21:00 hores sense subministrament elèctric com a conseqüència dels danys causats a la xarxa de Gesa Endesa pel tornado que ha passat aquesta tarda per l'illa, que ha arrencat entre cinc i sis pals de la instal·lació elèctrica, segons la responsable de comunicació de la companyia, Magdalena Frau.
Entre les zones afectades hi ha La Real, Son Sardina, Can Farineta, Na Burgesa, Campos i Son Bordils. Des de l'elèctrica asseguren que els treballs se centren actualment a fer els desviaments de corrent necessaris per restablir el subministrament, però ha advertit que encara poden ser necessàries diverses hores de treball.
Problemes per arribar a les instal·lacions avariades
Notícies relacionadesEls talls de circulació i embussos a les vies on es troben els pals caiguts --carreteres de Valldemossa, Sóller i Alaró-- han provocat que els tècnics de Gesa Endesa no hagin pogut iniciar els treballs de reparació fins fa pocs minuts.
"Ara mateix, el problema és que hi ha molt clients sense cobertura als telèfons mòbils que no ens poden avisar que no tenen llum i, en conseqüència, nosaltres no ho podem saber", ha explicat la portaveu.
- Ocupació Sous a Mercadona: 2.200 euros per als treballadors amb més de 4 anys d'antiguitat
- Incapacitats Els metges de família, sobre l'augment de les baixes laborals per salut mental: "No és un abús del treballador"
- Mobilització docent La nova setmana de protestes educatives a Catalunya arrenca aquest dissabte amb una manifestació a Barcelona per l'etapa 0-3
- Més que un club El vot dels socis, l’escut del Barça contra el futbol modern
- Candidatura vencedora Barcelona acollirà la convenció mundial del club de líders i filantrops Rotary el 2029
