Artadi es descarta: "El candidat és Puigdemont"
La portaveu de JxCat tanca així els rumors de les últimes hores que apunten que ella podria ser la candidata de consens alternativa a l'expresident
elsa-artadi
La portaveu del grup parlamentari de JxCat, Elsa Artadi, ha insistit aquest dijous a mantenir el seu cap de llista, Carles Puigdemont, com a únic candidat a la investidura.
"Puigdemont és el nostre candidat i, sobretot, el del Parlament", ha dit sortint del seu despatx del Parlament al ser preguntada per la possibilitat que ella o un altre diputat del seu grup acabin ostentant la presidència de la Generalitat, informa ACN.
Notícies relacionadesLa resposta d'Artadi es produeix enmig de les negociacions entre els independentistes i poc després de saber-se, per un document de la CUP, que JxCat podria obrir-se a noms alternatius si la investidura de Puigdemont acaba no sent viable.
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Rodalies, una bretxa social
- Cas Alvia L’Audiència de la Corunya absol l’exdirector de seguretat en la circulació d’Adif per l’accident d’Angrois
- Caos a la xarxa ferroviària Els catalans es passen al bus i al cotxe davant la incertesa de Rodalies: «Jo ja no me’n fio»
- Crisi ferroviària La por puja al tren després d’una setmana negra: «Sempre fa cosa pensar que pot passar alguna cosa, però això és la vida, ¿no?»
- Crisi ferroviària Confusió entre els passatgers de Barcelona davant la represa de Rodalies: «Hi ha pocs trens»
