LA LEGISLATURA CATALANA
Puigdemont viatjarà a Dinamarca per fer-hi una conferència dilluns
Artadi confirma que el president destituït sortirà de Bèlgica per parlar de Catalunya a Copenhaguen

zentauroepp41573159 catalonia s ousted regional president carles puigdemont c 180119083214 /
Carles Puigdemont, que és a Brussel·les des del 31 d'octubre, sortirà de Bèlgica per primera vegada en gairebé tres mesos. El president destituït viatjarà dilluns a Dinamarca per fer una conferència a la Universitat de Copenhaguen sobre la situació política a Catalunya.
Elsa Artadi ha confirmat que serà presencial. Des de Junts per Catalunya no temen que la sortida de Bèlgica pugui posar en risc que Puigdemont segueixi en llibertat. "Sempre hi ha riscos. Però després que l'Estat espanyol hagi retirat l'euroordre, no hi ha dubte que es pot moure per Europa", ha comentat la mà dreta del president.
Puigdemont mantindrà un debat amb els professors Marlene Wind i MSO Christian F. Rosbøll moderat per Mikkel Vedby Rasmussen sobre Catalunya i la democràcia a Europa.
Dinamarca Carles Puigdemont ERC - Esquerra Republicana de Catalunya Independència de Catalunya Junts per Catalunya
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»