compareixença a les 18 hores
Enquesta: ¿Què hauria de fer Puigdemont?
EL PERIÓDICO pregunta als seus lectors quin creuen que hauria de ser el pròxim pas del Govern
zentauroepp40484874 barcelona 10 10 2017 pol tica carles puigdemont duran171010110215 /
Davant l'anunci de la compareixença del president Puigdemont d'aquesta tarda al Parlament, EL PERIÓDICO pregunta als seus lectors quin hauria de ser el pròxim pas que ha de fer la Generalitat. Tal com informa avui aquest diari, el líder català declararà la independència de Catalunya, però amb apel·lacions al diàleg i la mediació amb l'Estat, malgrat l'amenaça de l'aplicació de l'article 155, que suspendria l'autonomia catalana. El president compareixerà a les 18 hores a la Cambra catalana per fer el discurs més decisiu de la seva carrera política.
A continuació, podeu votar a l'enquesta que planteja EL PERIÓDICO: ¿Què hauria de fer Puigdemont aquesta tarda?
Enquestes Referèndum a Catalunya Carles Puigdemont Parlament El Periódico de Catalunya Independència de Catalunya Declaració unilateral d'independència (DUI)
- Salut avisa que el pic de la grip es pot allargar pels contactes de Nadal
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- Idiomes Classes de català gratis a bord d’un tren: aquesta és la iniciativa que ja funciona en viatges d’alta velocitat París-Barcelona
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Producte definitiu Com treure la humitat de casa de forma definitiva
- Seguretat viària Controls d’alcohol aleatoris i a qualsevol hora del dia: la policia intensifica la vigilància pels dinars i sopars d’empresa
- ACTUALITAT BLAUGRANA Eric García renova amb el Barça fins al 2031: «El somni és poder jugar tota la meva vida aquí»
- The conversation Emergència universitària en ciències de la salut: falten professors
- Augment de tarifes Els peatges de la C-32, la C-16 i els túnels de Vallvidrera i el Cadí pujaran un 3% el 2026
