a barcelona
Arran crema banderes d'Espanya, França i la UE en la manifestació de l'Esquerra Independentista per la Diada
"Ni Espanya ni França, Països catalans", sosté l'organització afí a la CUP en un tuit en què ha penjat la crema de les ensenyes
Tres encaputxats han cremat aquest dilluns una bandera d'Espanya, una de França i una de la Unió Europea en el transcurs de la manifestació de l'Esquerra Independentista amb motiu de la Diada a Barcelona. L'organització juvenil Arran, afí a la CUP, ha difós el vídeo a través de les xarxes socials acompanyant-lo del text següent: "Ni Espanya ni França, Països Catalans".
La manifestació de l'Esquerra Independentista ha començat una vegada finalitzat l'acte que organitzen l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural. Els participants en aquesta marxa han començat el recorregut a la plaça d'Urquinaona i s'han dirigit al Born Centre Cultural, on ha finalitzat l'acte.
⏩ Ni França, ni Espanya, PAÏSOS CATALANS! 🔥 #11S #TrenquemElRègim #LaClau🗝 pic.twitter.com/GIxk6hO1Yx
— Arran (@Arran_jovent) 11 de septiembre de 2017
Referèndum a Catalunya CUP Catalunya Diada de Catalunya Independència de Catalunya Banderes Símbols Arran
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
- Una derrota que pot marcar el campionat Un Madrid indolent i espès es deixa mitja Lliga a Son Moix
- Segona vida (38) / Antonio Corgos "A Carl Lewis li vaig agafar mania: era un divo, anava a entrenar en limusina"
