Declaracions
Raquel Sánchez Silva llança un comunicat que explica la seva total absència en ‘Las últimas horas de Mario Biondo’
El 3 d’agost del 2023 Netflix va estrenar ‘Las últimas horas de Biondo’, una sèrie documental amb tres capítols que narren la mort del marit de Raquel Sánchez Silva amb declaracions dels seus éssers més estimats. Ara, diverses setmanes després del seu llançament, el bufet d’advocats de la presentadora ha llançat un comunicat desmentint diverses acusacions sobre la seva participació en la sèrie i els seus interessos en la producció.
«Amb motiu de l’estrena el 3 d’agost passat de la sèrie ‘Las últimas horas de Mario Biondo’ a la plataforma d’entreteniment Netflix, i en vista de les notícies publicades per alguns mitjans de comunicació atribuint la participació i intervenció, directa o indirecta, de la Sra. Raquel Sánchez Silva en la seva realització i producció, el Despatx d’Advocats ONTIER Espanya, que defensa els interessos de la Sra. Sánchez Silva, informa del següent:».
«La Sra. Sánchez Silva no ha participat ni intervingut de cap manera, sigui directament o indirectament, en el plantejament, gravació i producció de l’esmentada sèrie, ni ha facilitat informació ni cap contingut per a la seva elaboració».
«Així, davant la proposta efectuada en el seu moment pel seu representant D. Guillermo Gómez Sancha i la plataforma Netflix, la Sra. Sánchez Silva no només va rebutjar qualsevol forma de participació i/o intervenció en aquella sèrie, sinó que va manifestar expressament i reiteradament, tant al Sr. Gómez com als directius de Netflix, la seva oposició frontal a la producció i emissió de cap sèrie o programa sobre la mort del Sr. Biondo, al creure oportú continuar guardant el respectuós silenci que des de tan luctuós succés mantingut».
«Precisament, el conflicte que per la negativa de la Sra. Sánchez Silva a participar en l’esmentada sèrie s’ha generat entre aquesta i el seu representant, el Sr. Gómez Sancha, va acabar amb la ruptura, documentada el passat mes de novembre del 2022, de la relació professional que durant molts anys havien mantingut».
Notícies relacionades«La Sra. Sánchez Silva, que no ha vist ni té intenció de veure l’esmentada sèrie, ha encomanat a aquest Despatx el seu visionat i l’eventual defensa dels seus interessos en relació amb el contingut, si a això hi hagués lloc».
«Aclarit l’anterior, preguem que es guardi el respecte que la Sra. Raquel Sánchez Silva mereix, evitant relacionar, i molt menys atribuir, la gravació, producció i emissió de la tan esmentada sèrie a la Sra. Sánchez Silva, atesa la seva absoluta desvinculació amb la mateixa».
- Ciria vol presidir el Barça per "canviar les coses"
- Una ‘Marató’ d’emocions
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- TELECOMUNICACIONS Telefónica llança la seva oferta final de l’ero amb 4.554 sortides i acosta l’acord amb els sindicats
- Compareixença al Parlament L’oposició acusa Illa de «falta de lideratge» per haver mantingut el viatge a Mèxic malgrat la pesta porcina
- Investigació oberta Ampli dispositiu policial per buscar un pare que no va tornar la seva filla de cinc anys a la mare al Prat de Llobregat
- Habitatge Barcelona aplicarà immediatament la nova regulació del lloguer de temporada i urgeix el Govern a inspeccionar
- Crisi ramadera Illa admet que la Generalitat ja sospitava de l’arribada de la pesta porcina dos dies abans de la declaració oficial
