Eleccions del 23J
La Junta Electoral avala el ‘Cara a cara’ d’Atresmedia i rebutja la petició d’RTVE :«el debat tindrà una difusió àmplia»
L’òrgan ha rebutjat al petició d’RTVE, que demanava que Atresmedia cedís el senyal, atès l’interès general de l’únic debat a dos que hi haurà abans del 23J.

La Junta Electoral Central va respondre ahir a la tarda a la petició d’RTVE, que instava Atresmedia a cedir el senyal del ‘Cara a cara’ que protagonitzaran Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo aquest dilluns a les 22.00 hores.
L’ens públic considerava que hi havia «raons d’interès general» perquè aquesta trobada es transmetés també als seus canals i emissores al ser l’únic entre els principals candidats a la presidència del Govern que se celebrarà abans de les eleccions del 23J.
Des d’Atresmedia van respondre en plena roda de premsa d’aquest debat i es van mostrar sorpresos per aquesta petició «insòlita»: «És una mica estrany, perquè és un debat d’una cadena privada», van al·legar els directors d’informatius d’Antena 3 i La Sexta, que també van deixar clar que procedirien segons indiqués la Junta.
Notícies relacionadesDoncs, bé, ara des de l’òrgan s’han pronunciat rebutjant la petició d’RTVE, perquè, «per suggerir al grup de comunicació la cessió obligatòria del senyal, cal que es presentin circumstàncies especialment rellevants», i, a més, «el debat tindrà una difusió prou àmplia perquè no es pugui posar en qüestió l’accés dels ciutadans».
Per tant, la cadena pública es quedarà sense debat després d’haver intentat fer el seu propi, sense èxit, per la negativa del líder del PP, i tampoc podrà oferir el senyal de l’organitzat per Atresmedia.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid