A ‘Todo es mentira’
Ayuso i Monasterio, absències en el primer debat televisat amb els candidats a les eleccions madrilenyes
Risto Mejide, contundent i irònic per parlar de la campanya del Govern d’Ayuso amb Mario Vaquerizo
Esperanza Aguirre es nega enfadada a seguir la broma de Losantos a ‘Todo es mentira’: «¡Que no!»
El plató de ‘Todo es mentira’ acollirà el primer debat televisat amb els candidats a la presidència de la Comunitat de Madrid. Risto Mejide moderarà dimarts vinent, 9 de maig, aquesta cita, que comtparà amb la participació de representants de quatre de les grans forces polítiques que es presenten als comicis i l’absència destacada d’Isabel Díaz Ayuso i Rocío Monasterio.
Aquest esdeveniment, que tindrà lloc a escassos tres dies de l’arrencada oficial de la campanya electoral, comptarà amb les intervencions des dels seus respectius faristols d’Alfonso Serrano, secretari general del Partit Popular de Madrid i número dos de la llista que encapçala Isabel Díaz Ayuso; Juan Lobato, candidat del PSOE; Mónica García, candidata de Més Madrid; i Alejandra Jacinto, candidata de Podem.
El debat s’estructurarà entorn de sis blocs temàtics que seran introduïts per Marta Flich. El primer servirà per contextualitzar aquesta cita electoral i els candidats efectuaran les seves intervencions seguint l’ordre establert mitjançant sorteig per respondre a la següent pregunta: ¿Per què aquestes eleccions són clau per al futur del Govern de Pedro Sánchez?
Notícies relacionadesA continuació, els candidats s’alternaran per obrir i tancar els cinc blocs següents: Economia i Impostos; Sanitat, Joventut i Vivenda; Medi Ambient; i Pactes Postelectorals. Finalment, cada participant disposarà del seu Minut d’Or en ordre invers a la seva representació parlamentària.
L’equip del programa revisarà la veracitat de les afirmacions de cada candidat durant les seves exposicions. A més, en cas de disputa per un fet o dada constatable, podran demanar que l’equip de fact-checking de ‘Todo es Mentira’ ho comprovi, de manera que el resultat es comuniqui als espectadors durant el debat. Per la seva part, els còmics i col·laboradors habituals del programa Antonio Castelo i Virginia Riezu també tindran protagonisme en el cara a cara com a comentaristes del debat.
- Aquest divendres Catalunya arriba a màximes de 39,5 graus a Vinebre i registra un rècord absolut de calor per a un mes de maig
- Els comptes del 2026 Territori reserva una partida econòmica per instal·lar aerogeneradors al golf de Roses i impulsar l’Agència de la Natura
- Accés a la universitat La visita del Papa coincidirà amb la selectivitat a Barcelona: “Demanem als estudiants que es desplacin amb antelació”
- Successos Detingut un multireincident per fer tocaments i masturbar-se davant d’una noia a Cadaqués
- Assaig Una teràpia oral diària mostra resultats «extraordinaris» en càncer de pulmó avançat
