En la setena entrega
’Supervivientes 2023’, setena gala: Asraf, Katerina o Yaiza es juguen el desterrament
Un nou joc de localització i un altre de líder que posa en joc la immunitat
Després de la salvació d’Adara Molinero, els nominats Katerina Safarova, Asraf Beno i Yaiza Martín coneixeran el destí que els adjudicarà l’audiència.
Abans de deixar la convivència, l’eliminat podrà prendre ‘L’última paraula’, amb què podrà entregar un avantatge o llast a un dels seus companys, i passarà a viure a la Playa de los Olvidados amb Jaime Nava i Artùr Dainese. Entre els tres s’obrirà una nova votació d’expulsió definitiva, el resultat de la qual s’anunciarà diumenge a ‘Supervivientes: Conexión Honduras’.
Notícies relacionadesA més, els participants disputaran un joc de localització que adjudicarà a cada equip l’escenari on haurà de sobreviure els pròxims dies –Cayo Paloma i Playa Cabeza de León– i afrontaran un nou joc de líder. El guanyador de cada grup serà immune en la ronda de nominacions, en què sortiran elegits quatre nous candidats a l’eliminació, dos a cada equip.
EN ELABORACIÓ
- Comerç internacional Les exportacions catalanes superen els 100.000 milions d’euros malgrat els aranzels de Trump
- Escalada de tensió Trump dona un termini de 10 dies a l’Iran per arribar a un acord o "passaran coses dolentes"
- Pagament per disponibilitat El Govern vol concessionar carreteres, estacions de l’L9 del metro i electrolineres per 1.184 milions d’euros
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Oriol Cardona es consagra amb el segon or espanyol en la història dels Jocs Olímpics d’hivern: «Ja era hora»
- Conflicte a l’escola catalana Els sindicats convoquen una setmana de vagues al març i Educació s’obre a millorar l’oferta salarial
