A unes hores
El guanyador del Benidorm Fest 2023: tots els detalls
El triomfador agafarà el testimoni de Chanel com a representant d’Espanya a Eurovisió 2023
Només queden unes hores per conèixer la identitat del guanyador de la segona edició del Benidorm Fest. Karmento, Megara, Alice Wonder, Fusa Nocta, Agoney, Blanca Paloma, José Otero i Vicco lluitaran aquesta nit per emportar-se el micròfon de bronze i convertir-se en el representant d’Espanya a Eurovisió 2023.
En aquests moments, segons la pagina Eurovisión World que recull les diferents quotes de pagament, Agoney, que interpreta el tema ‘Quería’, seria el principal favorit amb un 45% de probabilitat de victòria en la preselecció espanyola per a Eurovisió 2023, seguit de ben a prop de Blanca Paloma amb ‘EAEA’ i un 39%.
Notícies relacionadesLa persona que resulti guanyadora en aquesta gran final succeirà Chanel com a representant d’Espanya a Eurovisió 2023. Després de guanyar el certamen de TVE, l’artista va aconseguir fer història per a Espanya a Eurovisió amb la tercera posició i els 459 punts que va rebre. Es va tractar el millor resultat del nostre país des de 1995, emportant-se el rècord de punts que fins aleshores ostentava Mocedades (125 punts el 1973).
Ja en el període posteurovisiu, la cantant no ha parat d’aconseguir èxits. Chanel ha aconseguit amb ‘SloMo’ tres discos de platí després de vendre més de 180.000 còpies i ha arribat al número 1 de la llista de Los40 després de convertir-se en la segona actuació amb més visualitzacions en el canal oficial del certamen europeu tot just tancat el 2022. A més, ha guanyat dos Los40 Music Awards a la millor artista ‘Del 40 al 1’.
- La caixa de ressonància Willie Colón i l’eco que ressona en Bad Bunny
- Anava armat El Servei Secret dels EUA mata un home que intentava entrar a la mansió Mar-a-Lago de Trump
- Guerra a Ucraïna Les tàctiques de Putin voregen el sadisme en la guerra d’Ucraïna
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
