Amb Risto Mejide
Sandro Rosell revela a ‘Viajando con Chester’ el motiu pel qual gairebé rep una pallissa a la presó
L’expresident del FC Barcelona va recordar en el programa de Risto la seva etapa a la presó
Cuatro va emetre aquest dimarts una nova entrega de ‘Viajando con Chester’. Un dels convidats de la nit va ser Sandro Rosell, que va xerrar amb Risto Mejide sobre la seva etapa a la presó, on es va mantenir durant 21 mesos en presó preventiva per uns delictes de què finalment va ser absolt.
L’expresident del FC Barcelona va parlar en el programa de Cuatro sobre les diferents «classes» que hi ha a la presó: «A la presó et donen dret a tenir 100 euros a la setmana, que t’ha de posar la família, per gastar-te a l’economat. Això ja et dona una classe, perquè hi ha gent que té zero». A més, va explicar que el tabac s’utilitza «com a moneda de canvi»: «Aquest fet ja canvia absolutament les classes».
Rosell va assegurar davant Risto que va arribar a rebre amenaces fins a dues ocasions: «M’anaven a hostiar. Una vegada per ser català, i l’altra per ser president del Barça». «Un va venir i em va dir: ‘O em pagues tot el que vulgui o et rebentaré’. Van sortir els meus companys i el van frenar», va recordar l’empresari.
«Em va passar una vegada a Madrid i una altra a Barcelona, però les dues vegades em van protegir els meus companys sense que jo demanés protecció per a res», va continuar relatant en l’entrevista, en què va compartir més detalls sobre la seva estada a la presó de Soto del Real.
«Vaig tenir dos mòduls a Madrid. En el primer hi havia de tot i fins i tot vaig veure algun apunyalament. Aquells dies t’acolloneixes», va confessar Rosell davant la sorpresa de Risto: «Però en teoria no teniu armes allà dins».
«Aquell dia va ser amb un pal estellat que un li va clavar a un altre perquè li devia una Coca-Cola», va explicar l’entrevistat, que va tenir bona relació amb els presos colombians: «Eren molt del Barça i tenia molta relació amb ells perquè parlàvem de futbol».
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Tractorades Protesta del camp contra el Mercosur: agricultors catalans tallen de matinada l’AP-7 i l’N-II a Pontós i francesos es planten davant la torre Eiffel
- Trànsit Interior no multarà per un període «raonable» conductors que no portin la balisa V-16
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Propòsits sense dreceres
- Negociació amb el Govern Sánchez i Junqueras pacten un nou finançament que garanteix l’ordinalitat i aportarà 4.700 milions més a Catalunya
- Èxit musical Joe Keery (Djo), el protagonista de ‘Stranger things’ que ha desbancat Taylor Swift a Spotify
