Quarts de final
Reial Madrid i Atlètic de Madrid s’enfronten a la Copa del Rei: horari i on veure el partit en TV
Els equips madrilenys buscaran el pas a les semifinals del torneig en un nou derbi

Els quarts de final de la Copa del Rei 2022-2023 tornaran a ser l’aposta de La 1 de TVE en el ‘prime time’ d’aquest dijous. El Reial Madrid i l’Atlètic de Madrid s’enfrontaran a la recerca del seu pas a les semifinals del torneig en una partit que la cadena pública emetrà des de l’Estadi Santiago Bernabéu a partir de les 21.00 hores.
Serà el seu primer partit aquest any, tot i que ja s’han enfrontat aquest any a la Lliga al Metropolitano. Els d’Ancelotti arriben després de derrotar el Villareal a vuitens de Copa del Rei i els de Simeone, que encara no s’han enfrontat a un equip de Primera en aquesta competició, arriben després de derrotar el Llevant.
Teledeporte oferirà un previ des del Bernabéu amb Lara Gandarillas des de les 20.30 hores i que seguirà a partir de les 20.50 a La 1. Juan Carlos Rivero serà l’encarregat de narrar el partit, que comptarà amb els comentaris de Carlos Marchena i Chapi Ferrer i les entrevistes d’Andrés Rubio. El post es retransmetrà a Teledeporte, amb ‘Estudio Estadio’, presentat per Rubén Briones.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Vincle emocional Marián Rojas, psiquiatra: «La bona notícia és que l’aferrament es pot curar»
- Anne L’Huillier: "Vaig pensar que els meus col·legues no m’escoltaven"
- Ancoratges
- Marc Márquez s’exhibeix i guanya el seu sisè esprint consecutiu