Quarts de final
Reial Madrid i Atlètic de Madrid s’enfronten a la Copa del Rei: horari i on veure el partit en TV
Els equips madrilenys buscaran el pas a les semifinals del torneig en un nou derbi

Els quarts de final de la Copa del Rei 2022-2023 tornaran a ser l’aposta de La 1 de TVE en el ‘prime time’ d’aquest dijous. El Reial Madrid i l’Atlètic de Madrid s’enfrontaran a la recerca del seu pas a les semifinals del torneig en una partit que la cadena pública emetrà des de l’Estadi Santiago Bernabéu a partir de les 21.00 hores.
Serà el seu primer partit aquest any, tot i que ja s’han enfrontat aquest any a la Lliga al Metropolitano. Els d’Ancelotti arriben després de derrotar el Villareal a vuitens de Copa del Rei i els de Simeone, que encara no s’han enfrontat a un equip de Primera en aquesta competició, arriben després de derrotar el Llevant.
Teledeporte oferirà un previ des del Bernabéu amb Lara Gandarillas des de les 20.30 hores i que seguirà a partir de les 20.50 a La 1. Juan Carlos Rivero serà l’encarregat de narrar el partit, que comptarà amb els comentaris de Carlos Marchena i Chapi Ferrer i les entrevistes d’Andrés Rubio. El post es retransmetrà a Teledeporte, amb ‘Estudio Estadio’, presentat per Rubén Briones.
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Manresa Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- «PER A ELL NO HI HA MILLOR CLUB QUE EL BARÇA» Deco: «Lamine no ha demanat ser el més ben pagat, el millor fitxatge seria la seva renovació»
- Finances públiques El Govern i ERC pacten destinar 200 milions a rehabilitar vivendes i crear noves places d’escola bressol
- Carapaz s’uneix a la festa per conquerir el Giro
- La fiscalia investigarà un àudio de la dana manipulat que va difondre Mazón
- La RFEF aprofita la gran popularitat de la selecció femenina