Xarxes socials
Kiko Matamoros esclata contra Cristina Pedroche després de les campanades: «Televisió porqueria en estat pur»
El tertulià de ‘Sálvame’ va assegurar que «se li va entravessar el raïm davant la gran teatralització del dolor aliè»

Cristina Pedroche continua generant multitud de reaccions arran del seu estilisme a les Campanades del 2022 a Antena 3. Després de conèixer que ha liderat de nou al costat d’Alberto Chicote, Kiko Matamoros ha esclatat contra la presentadora en una publicació que ha penjat al seu compte d’Instagram: «Crec que no soc l’únic al qual se li va entravessar el raïm davant la gran teatralització del dolor aliè».
«Això sí que és televisió porqueria en estat pur», va sentenciar Matamoros a la seva publicació d’Instagram, que va rebre respostes com la d’Isabel Rábago, que va recolzar les seves paraules amb una única paraula: «Amen».
Es pot recordar que, en una clara picada d’ullet a la situació que s’ha viscut aquest any amb la guerra a Ucraïna, Pedroche va portar a les campanades d’Antena 3 una capa que va ser una tenda de campanya real amb què l’ACNUR dona acollida als refugiats i un gran colom blanc amb una faldilla de tul dissenyats, respectivament, per Iñigo Garaizábal i Jacinto de Manuel.
«Avui, les persones refugiades tenen dret a aquesta il·lusió i a un futur en pau», va assegurar la presentadora en speech previ a mostrar en la retransmissió de la cadena d’Atresmedia el seu estilisme complet, que va ser ideat un any més per Josie.
El vergonyós comentari de Risto Mejide a Pedroche
Notícies relacionadesEl vergonyós comentari de Risto Mejide a PedrocheNo ha sigut l’únic rostre de Mediaset que li ha dedicat una pulla a Cristina Pedroche. Durant la retransmissió de la Campanades de Mediaset, Risto Mejide va fer un desafortunat comentari, amb molt mal gust, dirigit als seus rivals, Cristina Pedroche i Ana Obregón.
«¿Ah sí? ¿Hi ha alguna cosa per anunciar? ¿Un embaràs? ¿La mort d’un ésser estimat? Això sempre dona audiència», va sentenciar el jurat de ‘Got Talent’ després que Mariló Montero li parlés de «nous començaments» com a desig per al 2023. Davant semblant comentari, Mariló es va limitar a respondre amb un senzill: «Això sempre passarà, per desgràcia. Ja te n’adonaràs, potser et concerneix».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer