#YoVotoACarlos
Eurovisió Júnior obre la seva votació ‘online’: així pots votar gratuïtament per Carlos Higes des d’Espanya
Els vots del públic compten el 50% de la classificació, mentre que l’altre 50% el decideix un jurat professional
El compte enrere per a la XX edició del Festival d’Eurovisió Júnior està a punt d’acabar. La Unió Europea de Radiodifusió (UER) ha obert aquest divendres la votació ‘online’ per elegir l’actuació guanyadora del certamen infantil, que se celebrarà diumenge vinent 11 a les 16.00 hores al Karen Demirchyan d’Erevan (Armènia).
En l’edició júnior del concurs musical, els espectadors de cada país poden votar –gratis i ‘online’– per la seva pròpia candidatura. És a dir, els televidents d’Espanya poden donar el seu vot a Carlos Higes, el nostre representant amb ‘Señorita’, a la web oficial jesc.tv. Les votacions i tancaran just abans que comenci el xou de diumenge 11, a les 16.00 hores. Després de les actuacions, es tornaran a obrir durant 15 minuts.
Els vots registrats seran comptabilitzats per l’organització, que els convertiran en punts seguint una regla proporcional. Els vots del públic compten el 50% de la classificació, mentre que l’altre 50% del resultat final el decideix un jurat professional.
Després del seu últim assaig al pavelló armeni, Carlos Higes i els seus ballarins han animat els espectadors espanyols a votar: «Cada vot vostre és un somriure nostre. Us agraïm molts el vostre suport».
L’artista valencià, d’11 anys, sortirà a l’escenari a defensar ‘Señorita’ en la posició onzena a la gala de diumenge vinent 11, darrere de les actuacions de Macedònia del Nord i abans que el Regne Unit.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Badosa remunta i disfruta en la seva tornada a Brisbane
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
