Vídeo

La decisió de Josep Pedrerol abans del Mundial de Qatar 2022: seguirà els passos de Luis Enrique

El periodista ha anunciat que s’endinsa al món dels creadors de continguts, però amb condicions

La decisió de Josep Pedrerol abans del Mundial de Qatar 2022: seguirà els passos de Luis Enrique

ATRESMEDIA TELEVISIÓN

1
Es llegeix en minuts
Sergio López Martín
Sergio López Martín

Redactor

Especialista en televisió d'entreteniment, realitys, talents, Eurovisió, Melodifestivalen i música

Ubicada/t a Còrdova

ver +

Josep Pedrerol es prepara per fer un nou salt professional. A pocs dies del començament del Mundial de Qatar 2022, el presentador i director d’‘El chiringuito’ (Mega) ha anunciat aquest dijous que seguirà els passos de Luis Enrique i es convertirà en streamer: «Us diré que la decisió que he pres no ha sigut difícil perquè em ve molt de gust».

«Per parlar amb tu cara a cara. Del que vulguis. Sense embuts. Pregunta el que vulguis i contestaré el que em vingui de gust. Sense filtres i sense obligacions», va assegurar el periodista esportiu en el vídeo que ha penjat aquest dijous al seu compte oficial de Twitter.

Això sí, Pedrerol també ha posat una condició en la seva nova faceta com a streamer: «Streamaré quan jo vulgui. Quan estigui d’humor. De bon o de mal humor. I si va bé, seguiré. Si no, ho deixaré, perquè som aquí per divertir-nos».

«A més, el Mundial és l’escenari perfecte per començar a streamejar. Ho faré i, com dic, em ve moltíssim de gust. ¿I on? Al millor lloc possible. Al canal de Twitch d’‘El Chiringuito’», va sentenciar Pedrerol, llançant un missatge als seus haters: «He vingut per quedar-me».

Notícies relacionades

Aquesta decisió de Josep Pedrerol potenciarà l’estratègia d’‘El chiringuito’, un dels espais que més estan apostant per les noves plataformes de streaming per informar i entretenir amb continguts esportius. Sumant les dades de Facebook, Twitch i YouTube, el programa de Mega suma més de 7,2 milions de seguidors.

En audiències, el mes d’octubre passat, ‘El Chiringuito de jugones’ va continuar sent el contingut regular més vist de Mega i va ser líder temàtic amb un 4% de quota de pantalla, prop de 200.000 seguidors i més de 700.000 espectadors únics.