Vídeo
La decisió de Josep Pedrerol abans del Mundial de Qatar 2022: seguirà els passos de Luis Enrique
El periodista ha anunciat que s’endinsa al món dels creadors de continguts, però amb condicions
![La decisió de Josep Pedrerol abans del Mundial de Qatar 2022: seguirà els passos de Luis Enrique La decisió de Josep Pedrerol abans del Mundial de Qatar 2022: seguirà els passos de Luis Enrique](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/98eb0675-efad-4169-b7a5-f043519902b5_alta-libre-aspect-ratio_default_0.jpg)
Josep Pedrerol es prepara per fer un nou salt professional. A pocs dies del començament del Mundial de Qatar 2022, el presentador i director d’‘El chiringuito’ (Mega) ha anunciat aquest dijous que seguirà els passos de Luis Enrique i es convertirà en streamer: «Us diré que la decisió que he pres no ha sigut difícil perquè em ve molt de gust».
«Per parlar amb tu cara a cara. Del que vulguis. Sense embuts. Pregunta el que vulguis i contestaré el que em vingui de gust. Sense filtres i sense obligacions», va assegurar el periodista esportiu en el vídeo que ha penjat aquest dijous al seu compte oficial de Twitter.
Aquí os anuncio mi decisión 👇 pic.twitter.com/eUcsjvl7Sc
— Josep Pedrerol (@jpedrerol) 17 de noviembre de 2022
Això sí, Pedrerol també ha posat una condició en la seva nova faceta com a streamer: «Streamaré quan jo vulgui. Quan estigui d’humor. De bon o de mal humor. I si va bé, seguiré. Si no, ho deixaré, perquè som aquí per divertir-nos».
«A més, el Mundial és l’escenari perfecte per començar a streamejar. Ho faré i, com dic, em ve moltíssim de gust. ¿I on? Al millor lloc possible. Al canal de Twitch d’‘El Chiringuito’», va sentenciar Pedrerol, llançant un missatge als seus haters: «He vingut per quedar-me».
Aquesta decisió de Josep Pedrerol potenciarà l’estratègia d’‘El chiringuito’, un dels espais que més estan apostant per les noves plataformes de streaming per informar i entretenir amb continguts esportius. Sumant les dades de Facebook, Twitch i YouTube, el programa de Mega suma més de 7,2 milions de seguidors.
En audiències, el mes d’octubre passat, ‘El Chiringuito de jugones’ va continuar sent el contingut regular més vist de Mega i va ser líder temàtic amb un 4% de quota de pantalla, prop de 200.000 seguidors i més de 700.000 espectadors únics.
- Jocs Olímpics 2024 París oculta la foscor i exhibeix el seu decorat en els Jocs
- Handbol Les ‘Guerreres’ no compareixen i cauen amb estrèpit en el debut
- Tennis Moyá fa saltar les alarmes sobre la presència de Nadal a París
- Sèrie aclamada Com enamorar sense cursileries
- QUATRE HOSPITALITZATS Un brot de salmonel·losi en un bar deixa almenys 22 afectats
- La carrera a la Casa Blanca Els Obama escenifiquen el seu suport a la candidatura de Kamala Harris
- Operació contra el narcotràfic Els EUA detenen ‘el Mayo’ i un fill del ‘Chapo’, líders del càrtel de Sinaloa
- Eleccions decisives Els comicis a Veneçuela desencadenen l’expectació mundial
- En clau europea Cordó parcial als ultres