A les 21.55 hores
Pastora Soler, convidada a la gran final d’‘Idol Kids’, a Telecinco
16 últims nens classificats competiran per la victòria en l’última gala del ‘talent’ musical
Telecinco emet aquesta nit, a les 21.55 hores, la gran final de la segona edició d’‘Idol Kids’. Els 16 últims nens classificats competiran per la victòria en aquesta última gala del talent musical produït per Fremantle.
Els jutges comentaran i valoraran cadascuna de les actuacions, però serà només el públic l’encarregat de votar. Res se sabrà fins al final del programa, en el qual Jesús Vázquez revelarà el nom del flamant guanyador.
Al llarg de la vetllada hi haurà una actuació de Camela i els cantants Chanel, Miguel Poveda, Nina i Mónica Naranjo protagonitzaran sorpreses en vídeo per als concursants. A més, Pastora Soler pujarà a l’escenari per sorprendre una de les finalistes.
Temes:
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Martorell s’electrifica Seat assegura el seu futur amb la inauguració de la nova planta d’acoblament de bateries a Martorell
- Detinguda a Platja d'Aro una dona amb cinc ordres de cerca i captura
- Aniversari de la mort Els fills d’Isak Andic es pronuncien per primera vegada per commemorar l’aniversari de la mort
- Buenafuente i Sílvia Abril no presentaran les campanades a TVE
