La seva experiència
Toñi Moreno parla de la seva sexualitat després del discurs de María del Monte: «No és fàcil acceptar-se i explicar-ho»
La presentadora té una relació d’amistat amb la cantant des de fa anys
El dia en què María del Monte reconeixia obertament que li agradaven les dones, Toñi Moreno va assistir a l’entrega dels Premis Diversa 2022, guardó que s’entrega a institucions, empreses i persones que treballen en la normalització de les diferents orientacions o identitats sexuals. Aprofitant la seva presència, l’andalusa va fer una picada d’ullet a la cantant i va parlar de la seva sexualitat.
«Aquesta nit María del Monte ha dit una frase que deia alguna cosa semblant a: ‘jo soc una de vosaltres i la meva parella és aquí a baix’. Jo sé que a ella li ha costat molt. Jo tinc la necessitat que la meva filla no passi pel mateix que vaig passar jo. A mi em va costar tant sortir de l’armari perquè ni tan sols jo m’ho explicava», va proclamar Toñi.
«Quan a mi m’agradaven les noies d’institut, jo el que m’explicava és que eren molt bones amigues meves perquè a l’escola m’havien dit les monges que això era pecat. Jo això ho tenia a ferro i m’ha durat fins fa un quart d’hora. Tinc 46 anys», va afegir la presentadora.
Notícies relacionades«Tots som aquí perquè no és fàcil. No és fàcil acceptar-se, explicar-ho i dir-s’ho a una mateixa. No vull que la meva filla tingui aquests problemes. Vull que només es plantegi qui li agrada o qui és. Que visqui amb aquesta llibertat. Per això tenim aquesta obligació», va argumentar amb il·lusió.
De fet, fa tot just unes setmanes, Toñi va entrevistar María a ‘Déjate querer’, on li va preguntar si tenia algun interès amorós: «Estic enamorada, sí, però, corresposta, no ho sé. ¡I tampoc t’importa! T’ho diré fora», va ser la críptica resposta que va rebre la presentadora.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
- Quotes pesqueres La UE autoritza 143 dies de captures per als pescadors del Mediterrani, sense requisits ambientals extres
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
