S’amplia la llista
Ignacio de Borbón, model i cosí de Felip VI, nou concursant de ‘Supervivientes’
El jove de 20 anys s’uneix a la llista de famosos que participaran en la pròxima edició del ‘reality’
Continua el degoteig de noms confirmats per a ‘Supervivientes 2022’. La nova edició del ‘reality show’ comptarà entre el seu grup de concursants amb Ignacio de Borbón, un perfil nou en televisió i un dels més desconeguts pel gran públic.
Tal com ha confirmat aquesta tarda ‘Ya es mediodía’, el jove de 20 anys viatjarà en els pròxims dies a Hondures per afrontar una experiència que, sens dubte, canviarà la seva vida.
Segons explica Telecinco, Ignacio de Borbón triomfa com a model a Àsia i és cosí llunyà de Felip VI. A més, és rebesnet d’Enriqueta de Borbó i descendent de reis com Carles IV, Carles V i Felip V.
Ell mateix ha confirmat el seu fitxatge pel programa a través d’un vídeo en el qual es presenta: «Soc Nacho de Borbón i estic molt content d’anunciar que soc concursant de ‘Supervivientes 2022’. Tinc moltíssimes ganes de començar aquesta experiència, de viure aquesta aventura i de donar el millor de mi per arribar el més lluny possible i intentar guanyar el concurs».
La nova edició de ‘Supervivientes’ arrencarà en les pròximes setmanes amb Jorge Javier Vázquez com a mestre de cerimònies. Carlos Sobera també repeteix com a presentador, mentre que Lara Álvarez viatjarà de nou a Hondures per conduir les gales des dels Cayos Cochinos. La gran novetat és la incorporació de Ion Aramendi, que serà l’encarregat de capitanejar els debats setmanals.
La llista de concursants compta de moment amb sis rostres confirmats: Nacho Palau, exmarit de Miguel Bosé; Kiko Matamoros, col·laborador de Telecinco; Ainhoa Cantalapiedra, guanyadora d’‘OT 2’; Marta Peñate, exparticipant de realities com ‘GH’ i ‘La isla de las tentaciones’; Anabel Pantoja, col·laboradora de ‘Sálvame’ i neboda d’Isabel Pantoja; i Nacho de Borbón, model i cosí llunyà de Felip VI.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- A Madrid Detinguts un vigilant de La Finca i l’empleada de la llar d’Iker Casillas pel robatori de cinc rellotges de luxe
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
- Infància Elena Codina, pediatra: «Els nens poden passar 8 hores al dia a l'escola sense cap legislació que els protegeixi a nivell ambiental»
- MACROECONOMIA Hisenda planteja que el repartiment d’ingressos derivats de l’IRPF i de l’IVA arribin «alhora» a autonomies i l’Estat
