Llista completa
‘Érase una vez... pero ya no’ i ‘Los Bridgerton’, principals estrenes de Netflix al març
La sèrie protagonitzada per Nia i Sebastián Yatra arribarà a la plataforma l’11 de març

Netflix inicia el mes de febrer amb una important llista de tornades i estrenes molt esperades, entre les quals, la de ‘Érase una vez... pero ya no’, la nova sèrie dirigida per Manolo Caro i protagonitzada per Nia Correia (‘Tu cara me suena’, ‘OT 2020’) i Sebastián Yatra, que arribarà a la plataforma d’entreteniment l’11 de març.
La sèrie explica la història de dos amants que van ser separats tràgicament i que han de trobar-se en una altra vida per trencar l’encanteri que va caure sobre l’excèntric poble on habiten. Ara, en el present, l’arribada de dos turistes posarà en risc l’única possibilitat que tenen de trencar l’encanteri.
‘Los Bridgerton’ - Temporada 2 - 25 de març
Notícies relacionadesUna altra de les estrenes destacades de Netflix aquest mes de març la segona temporada de ‘Los Bridgerton’, que arribarà el divendres 25 de març. Aquests nous capítols segueixen Lord Anthony Bridgerton (Jonathan Bailey), el més gran dels germans Bridgerton i vescomte, mentre es disposa a trobar una dona adequada. Impulsat pel seu deure de mantenir el nom de la família, la recerca d’Anthony d’una debutant que compleixi els seus estàndards impossibles sembla infructuosa fins que Kate (Simone Ashley) i la seva germana petita Edwina (Charithra Chandran) Sharma arriben de l’Índia.
Quan Anthony comença a festejar Edwina, Kate descobreix la veritable naturalesa de les seves intencions –una parella d’amor veritable no és una de les seves prioritats– i decideix fer tot el possible per aturar la unió. Però al fer-ho, els enfrontaments verbals entre Kate i Anthony no fan més que acostar-los, complicant les coses per a les dues parts.
Altres estrenes
1 de març - ‘Los guardianes de la justicia’
3 de març - ‘Medianoche en el Pera Palace’, ‘He-Man y los Másters del Universo’
4 de març - ‘¿Sabes quién es?’
8 de març - ‘Guía astrológica para corazones rotos’ (Temporada 2)
9 de març - ‘The Last Kingdom’
11 de març - ‘El proyecto Adam’, ‘Fórmula 1: La emoción de un Grand Prix’ (Temporada 4)
18 de març - ‘Golpe de suerte’, ‘Recursos humanos’, ‘Hasta que nos volvamos a encontrar’
Pròximament - ‘800 metros’
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Un estranger estalla amb l'estil de vida d'Espanya: "Les persones amb un sou de 1200 euros ja no poden viure bé"
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi