Canvis de programació
Teodoro García Egea (PP) trenca el seu silenci amb Ana Pastor en un especial d’‘El Objetivo’ a La Sexta
La cadena d’Atresmedia altera la seva programació per analitzar les últimes hores de la crisi oberta en el Partit Popular

La crisi oberta en el Partit Popular continua alterant la programació habitual de La Sexta. Després que hagi avançat l’emissió de ‘Más vale tarde’, Teodoro García Egea, el que era el secretari general del partit conservador fins fa unes hores, trenca aquesta nit el seu silenci amb Ana Pastor en un especial de ‘El Objetivo’ després de conèixer la seva dimissió durant la tarda d’aquest dimarts.
EN ELABORACIÓ
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán